نائب رئیس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی تهران درگفت‌وگو با پانا:

تلاش برای رفع مشکلات صنعت پتروشیمی

تهران (پانا)- نائب رئیس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی تهران گفت:‌ بررسی مشکلات صنعت پتروشیمی و ارایه راهکارهایی برای انتقال به تصمیم سازان و مسئولان در دستور کار اتاق بازرگانی تهران قرار گرفته است .

کد مطلب: ۶۸۹۷۶۹
لینک کوتاه کپی شد

حمید رضا صالحی در گفت وگو با پانا با اشاره به جلسات متعدد کمیسیون‌های کسب و کار و انرژی اتاق بازرگانی تهران گفت : در کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی تهران و کمیسیون کسب و کار مسائل، مشکلات و موانع صنعت پتروشیمی مورد بحث و بررسی قرار گرفته و برای رسیدن به تصمیم های مشترک و ارایه راهکارهایی در حوزه اقتصاد کلان که منجر به بهبود شرایط واحدهای صنعتی می شود جلسات متعددی برگزار شده است .

صالحی درخصوص مشارکت شرکت های پتروشیمی برای افزایش توان رقابتی صادراتی، خاطرنشان کرد: از سالهای گذشته شرکت بازرگانی پتروشیمی برای حضور فعالانه تر صنعت پتروشیمی در بازار هدف تشکیل شد و پنجره ای واحد برای فروش و مدیریت بازار بود اما درحال حاضر پتروشیمی ها راسا برای بازاریابی خود اقدام می کنند .

وی افزود: در امور مشترک تولیدی باید تا می توان در بحث صادرات و سهم بازار نیز موفق و هماهنگ عمل کرد و بازارها نیز تقسیم شود که این شرایط نیازمند مدیریت در بخش های مختلف حاکمیت است .

صالحی تصریح کرد: رقابت کاذب نباید موجب ایجاد زیان برای صنعت و تمامی واحدهای فعال درصنعت پتروشیمی شود بلکه صنعت پتروشیمی باید برند ی ملی باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار