یادداشت نیکی کریمی در پی پخش نشدن تیزرهای فیلم «آذر» از رسانه ملی

صدا و سيما ما را غير خودي می‌داند

نیکی کریمی در یادداشتی انتقاد آمیز از صدا و سیما نوشته است که «بعد از سال‌ها فعاليت هنرى كه بخشى از آن حضور در تلويزيون و بازى در آن به احترام مخاطبانش بود، رسانه ى ملى كه مى بايست چون پدر به همه نگاه يكسان داشته باشد با نگاه غيرخودى و غيرهمه گير به ما مى‌نگرد.»

کد مطلب: ۶۸۹۷۲۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا؛ نیکی کریمی که با مخالفت‌های رسانه ملی برای پخش تیزرهای فیلم سینمایی«آذر» روبرو شده، یادداشتی را به شرح زیر منتشر کرد:

بعد از سال‌ها فعاليت هنرى كه بخشى از آن حضور در تلويزيون و بازى در آن به احترام مخاطبانش بود، رسانه ى ملى كه مى بايست چون پدر به همه نگاه يكسان داشته باشد با نگاه غيرخودى و غيرهمه گير به ما مى‌نگرد.

به نظر مى رسد فيلم‌هاى تجارى چون بى خطرو ملى تر هستند مشمول حمايت بیشتری می شوند و گويى امروز از سينماى ايران همين طلب مى شود!

فیلم«آذر» درباره موضوع ساده ای حرف می‌زند که برای بعضی‌ها شنیدن آن سخت است.وقتي مي بينم که سیستم پخش فیلم ، فقط 15 سینما در اختیار آذر می‌گذارد و این درحالیست که فیلم‌های تجاری تا 70 سینما در اختیار دارند وصدا و سیما هم بعد از کلی خرده فرمایش ،تیزر فیلم را رد مي‌كند ، تازه متوجه می‌شویم ماجرا چيست.

شاید این است که سینمای مردانه و صدا و سیمای مردانه ، از شما می خواهند كه زن همان نقش سنتی و نهایتا کمدی را به عهده بگیرد تا به او اجازه دیده شدن بدهند.

من ٢٧ سال وارد این بازی نشدم ، نه در بازیگری ام ، نه در کارگردانی ام و نه تهیه کنندگی ام . من يك زن مستقل ایرانی هستم و به زن مستقل ايرانی فکر می‌کنم و برایش ارزش قائل هستم.

نیکی کریمی تهیه کننده و بازیگر فیلم«آذر»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار