بطحایی در حاشیه مراسم تجلیل از خادمان نماز:

دهقان فداکار از کتاب درسی حذف نشده است

وزیر آموزش و پرورش گفت: در کتاب های درسی به تناوب و تناسب زمانی نام افرادی همچون دهقان فداکار و افراد دیگری از این قبیل برای دانش آموزان تدریس می شود.

کد مطلب: ۶۸۹۶۸۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا، سید محمد بطحایی در حاشیه مراسم تجلیل از خادمین نماز و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این برنامه معمولا هرساله برگزار می‌شود و هدف آن تکریم از تمامی افرادی است که در برپایی نماز اهتمام دارند.

وی ادامه داد: در آموزش و پرورش در حوزه نماز یکی از پر تلاش‌ترین نهادها برای برپایی فریضه نماز هستیم که از افتخارات ما محسوب می‌شود.

وزیر آموزش و پرورش گفت: امیدواریم هر چه زودتر شاهد برگزاری هرچه شکوه تر نمازها در مدارس و سراسر جامعه باشیم.

وجود درس دهقان فداکار در کتاب ها

بطحایی در مورد درس مربوط به دهقان فداکار بیان کرد: این درس از کتاب درسی حذف نشده است و اکنون در کتاب فارسی تحت عنوان سیمای فداکاران برای دانش آموزان تدریس می‌شود که در این درس علاوه بر دهقان فداکار سایر افتخارات کشور هم نام برده شده اند.

وی ادامه داد: البته هر چه از نظر زمانی جلو می رویم مصادیقی از فداکاران دیگر را در تاریخ داریم که حقی بر گردن ما دارند و در کتاب درسی به تناوب از همه این فداکاران نام برده می‌شود.

اعلام نتایج آزمون استخدامی

وزیر آموزش و پرورش در مورد اعلام نتایج آزمون استخدامی بیان کرد: به دلیل به حدنصاب نرسیدن نمره در برخی رشته‌ها و خالی بودن ظرفیت کندی در اعلام نتایج داریم که احتمالا تا اوایل هفته آینده برطرف می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار