مدیر آموزش و پرورش پارسیان:

اردوی راهیان نور دانش آموزان را در حفظ آرمان های شهدا راسخ تر می کند

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پارسیان گفت: برپایی اردوی راهیان نور، دانش آموزان را در حفظ آرمان های شهدا راسخ تر و مصمم تر می کند.

کد مطلب: ۶۸۹۰۲۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از هرمزگان، مسعود مهرانی در آیین بدرقه 250 دانش آموز اعزامی شرق استان به اردوی راهیان نور، برپایی این اردو را توفیقی بزرگ برای دانش آموزان دانست و افزود: عزیمت دانش آموزان به سرزمین شهادت، ایثار و ازخودگذشتگی اثرات ثمر بخشی را در زندگی پدید می آورد و آنان را در حفظ آرمان های شهدا راسخ تر و مصمم تر خواهد نمود.

وی ادامه داد: حضور در سرزمین نورانیِ که جای جای آن نشان از دلاور مردیِ کسانی که جانشان را در طَبقِ اخلاص گذاشته و از میهن عزیزمان دفاع کردند سعادتی است ارزشمند و معنوی که می بایست دانش آموزان نهایت بهره را ازاین زیارت معنوی ببرند.

مهرانی، حفظ و صیانت از حجاب را یکی از آرمان های والای شهدا معرفی کرد و اذعان داشت: اثرات دفاع از ارزش های والای انقلاب در این سرزمین مشهود و گویاست و یکی از اهداف ارزشمند این سفر معنوی نیز همین بوده که ما را در سربلندی کشورمان و دفاع از حریم ولایت، کوشاتر خواهد کرد.

250 نفر از دانش آموزان دختر نواحی 1 و 2 آموزش و پرورش بندرعباس و بخش سندرک امروز صبح، ضمن بازدید از نمایشگاه یادمان 122 شهید غرب استان، طی آیین باشکوهی به سوی سرزمین نور بدرقه شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار