مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی:

راه آهن ارومیه – مراغه بهمن ماه امسال به بهره برداری می رسد

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: راه آهن سراسری ارومیه- مراغه بهمن ماه امسال به بهره برداری می رسد.

کد مطلب: ۶۸۸۷۸۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا آذربایجان غربی، ابراهیم مبارک قدم مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در جریان بازدید استاندار آذربایجان غربی از روند اجرای راه آهن ارومیه - مراغه با اشاره به به اتمام ریل گذاری مسیر راه آهن نقده به ارومیه و مراحل پایانی مراحل احداث ایستگاه راه آهن ارومیه افزود: این طرح در بهمن ماه امسال آماده بهره برداری است.

وی با بیان اینکه احداث اولین تونل های بتنی پیش ساخته کشور در محدوده حیدرآباد در مسیر راه آهن نقده به ارومیه در حال اجراست اظهارداشت:عملیات اجرایی راه آهن ارومیه - مراغه از سال ۸۰ به طول ۱۸۵ کیلومتردر پنج قطعه آغاز شده است.

محمد مهدی شهریاری، استاندار آذربایجان غربی، در ادامه در مدت بیش از دو از روند آماده سازی ایستگاه راه آهن ارومیه و روند آماده سازی مسیر راه آهن نقده به ارومیه بازدید کرد.

همچنین استاندار آذربایجان غربی به مدت ۴ ساعت از روند احداث طرح های دانشگاه علوم پزشکی استان در ارومیه بازدید کرد.

شهریاری از روند احداث طرح های دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان در ارومیه از جمله، درمانگاه خدمات باروری مادر ارومیه، اورژانس جدید بیمارستان امام خمینی(ره) ارومیه،آزمایشگاه رفرنس، بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی زنان، بلوک جدید زایمان و تشخیص سرطانی بیمارستان شهید مطهری ارومیه بازدید کرد.

تعدادی از مراجعه کنندگان نیز در این بازدید از نزدیک مسائل و مشکلات خود را در حوزه بهداشت و درمان با استاندار آذربایجان غربی درمیان گذاشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار