علیرضا رضایی در گفت و گو با پانا:

"باید ببازی علیرضا" برای هیچ کس اندازه من تلخ نبود/ ممکن بودتعلیق شویم

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد امید ایران معتقد است اگر جمله " باید ببازی علیرضا " را نمی گفت کشتی ایران تعلیق می شد.

کد مطلب: ۶۸۸۲۰۸
لینک کوتاه کپی شد

علیرضا رضایی سرمربی تیم کشتی امید زیر 23سال در گفت و گو با خبرنگار پانا درباره عملکرد تیمش در قهرمانی جهان گفت: این رقابت ها با اتفاق بدی برای علیرضا کریمی رقم خورد که بر روی همه اعضا تاثیر گذاشت، اگر علیرضا کربمی بدشانسی نمی آورد ما امروز در جایگاه سومی قرار گرفته بودیم نه هشتمی و این خودش خیلی تفاوت داشت.

وی ادامه داد: از عملکرد بچه ها راضی هستم، به هرحال ما این تیم را دیر تحویل گرفتیم و دیر هم تمرینات را شروع کردیم اما با این حال برخی کشتی گیران مانند امامی و گلیج ستاره های تیم ما بودند و به آنها خیلی امیدوار هستیم. البته برخی کشتی گیران خوب نتیجه نگرفتند و نتوانستند دستورهای کادرفنی را بر روی تشک پیاده کنند اما باز هم نباید به آنها خرده بگیریم چرا که در رده سنی امید باید به فکر کشتی گیر ساختن باشیم. به هر حال کار ما تمام شد و فعلا در این رده دیگر ما برنامه ای نداریم.

وی در مورد جمله معروف علیرضا باید ببازی اظهار کرد: ببینید اگر علیرضا با قرعه بدی روبه رو نمی شد شرایط ما خیلی بهتر پیش می رفت. کشتی علیرضا با حریف روس و همچنین کشتی اسراییلی با حریف امریکایی هر دو همزمان برگزار شد و ما حتی یک لحظه هم فکر نمی کردیم حریف آمریکایی نتیجه را واگذار کند.

رضایی ادامه داد: در حین مسابقه به من خبر دادند که کشتی گیر اسراییلی برد و من در آن شرایط هیچ راهی دیگر نداشتم که به علیرضا بگویم باید ببازی چرا که اگر علیرضا هم کشتی اش را می برد،عدم رویارویی با نماینده اسراییلی تبعات بدی برای ما داشت و کشتی گیر روس حذف می شد. آنها هم این موضوع را فهمیده بودند و ضمن اینکه نامه پزشکی برای مصدومیت علیرضا کریمی جهت روبه رو نشدن با حریف اسراییلی زمان زیادی طول می کشید و ممکن بود کشتی ایران و علیرضا کریمی تعلیق شود به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم به علیرضا بگوییم که بازی اش را ببازد تا با حریف اسراییلی روبه رو نشود.

وی در پایان تاکید کرد: کسانی که از کادرفنی به خاطر آن جمله انتقاد می کنند این را بدانند باخت علیرضا کریمی برای هیچ کس اندازه من تلخ نبود. ما ماه ها تمرین کرده بودیم و اگر علیرضا مدال می گرفت جایگاه ما در جدول خیلی تغییر می کرد و شرایط خیلی بهتری پیدا می کردیم اما متاسفانه چاره ای نبود و اگر من مربی به او نمی گفتم شرایط چطور است و ممکن است کشتی ایران با یک کشتی تعلیق شود چه کسی به او این موضوع را می گفت. به هرحال این اتفاق خیلی بد بود و همه ما به خاطر آن ناراحت هستیم. امیدوارم حداقل از علیرضا تجلیل کنند که این کشتی گیر واقعا به حقش نرسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار