دانش آموزان دبیرستانی در قم یک دستگاه «خودرو» به معلم خود اهدا کردند

دانش آموزان دبیرستان شهید سید محمد باقر صدر در قم، به پاس تقدیر بخش کوچکی از خدمات دلسوزانه و ماندگار معلم و مربی خود، یک دستگاه خودروی پژو به وی اهدا کردند.

کد مطلب: ۶۸۷۴۴۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از قم، همایش تجلیل از خدمات و تلاش های ارزشمند استاد «صدرالدین افتخاری» معلم پیشکسوت آموزش و پرورش استان قم، با حضور جمعی از دانش آموختگان دبیرستان شهید صدر، در هتل المپیک قم برگزار شد.

در این مراسم حدود 50 تن از پزشکان، مهندسان، فعالان فرهنگی و اقتصادی و چهره های تاثیرگذار که حدود سال های دهه های 60، 70 و 80 در مدرسه راهنمایی امام موسی صدر و دبیرستان شهید صدر افتخار شاگردی استاد افتخاری را داشتند، به بیان خاطرات خود از نحوه تعامل، آموزش، فعالیت های فوق برنامه، اردوهای تفریحی فرهنگی، نقش و تاثیر سرودهای دسته جمعی در اردوها، محافل کتابخوانی استاد شهید مطهری و وصیتنامه امام خمینی(ه)، جلسات اخلاق و دیگر برنامه های استاد پرداختند.

دکتر عبدالرحیم زمردین، از چشم پزشکان حاذق و باتجربه به عنوان پدر یکی از دانش آموزان گذشته، ادب و اخلاق و تلاش دلسوزانه استاد افتخاری را بسیار ارزشمند و اثربخش خواند.

همچنین سید محمد معصومی مدیر آموزشگاه شهید صدر نیز که چندین سال است به افتخار بازنشستگی نائل آمده، تقدیم 70 شهید از این دبیرستان در راه دفاع از اسلام و دیگر خصوصیات ممتاز دبیرستان صدر بخصوص حسن رفتار، علاقمندی، دلسوزی، روحیه معنوی، ورزشی، علمی و توام با ادب استاد افتخاری را پیش برنده اهداف تعلیم و تربیت و موجب تربیت و پرورش افرادی شاخص و اثرگذار خواند.

مصطفی امینی مدیر آموزشگاه تیزهوشان شهید قدوسی قم نیز در این همایش، ضمن تاکید بر ارزشمندی مقام علم و عالم در پیشگاه الهی، جمع آوری و انتشار خاطرات، آثار و تجارب ارزنده استاد افتخاری را به منظور آشنایی مربیان با نحوه تربیت دینی و اجتماعی دانش آموزان در دوره حاضر، امری بسیار ضروری خواند.

استاد صدرالدین افتخاری نیز در پایان، ضمن تقدیر از تلاش های صورت گرفته، مقام شهدا و علما را بسیار در نزد خدا والا و عالی دانست و بر تامل و تعمق در فهم مسائل دینی، توجه به توشه آخرت، انس با قرآن و دیگر معارف اخلاقی تاکید و اظهار امیدواری کرد ان شاءالله جلسات اخلاقی و معرفتی سال های گذشته همچنان استمرار داشته باشد.

وی همچنین خاطراتی از حضور در محضر آیت الله بهجت و کسب فیض از محضر ایشان را بیان کرد.

این همایش به همت تعدادی از دانش آموختگان سال های گذشته دبیرستان شهید صدر به عنوان هسته مرکزی برگزار شد و در پایان، به پاس جبران بخش کوچکی از زحمات استاد افتخاری، سوییچ یک دستگاه خودروی پژو به وی اهداء گردید.

استاد صدرالدین افتخاری فرزند مرحوم «آیت الله علی گلپایگانی» از شاگردان حضرت امام(ره) و برادر شهید محی الدین افتخاری می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار