معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش هرمزگان:

اساس نظام آموزشی تامین و پرورش نیروی انسانی کارآمد است

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش هرمزگان با تاکید بر اینکه اساس زیربنای نظام آموزشی کشور آموزش ابتدایی است، اظهار کرد: توانمندسازی نیروی انسانی با هدف تقویت مهارت های شغلی و حرفه ای معلمان از اولویت های اساسی آموزش و پرورش هرمزگان است.

کد مطلب: ۶۸۷۱۵۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا هرمزگان، ایرج بیت اللهی در جمع معاونین و کارشناسان آموزش ابتدایی سراسر استان افزود : بهترین دوره آموزش و فراگیری مهارت اساسی ، پایه و اساس سواد دوره ابتدایی است و همه ظرفیت های آموزش و پرورش باید در این دوره تحصیلی متمرکز باشد.

وی ادامه داد: دو رکن اساسی در فرآیند یاددهی یادگیری معلم و دانش آموز است که لازم است تحقق این امر توانمندسازی شغلی و حرفه ای معلمان را از اولویت اساسی قرار دهیم .

وی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت های درون سازمانی و برون سازمانی به خصوص گروههای آموزشی به عنوان بازوان قوی آموزش باید مد نظر باشد، گفت : معاونین و کارشناسان با توجه به رسالت خطیری که از لحاظ شرعی و قانونی برعهده دارند باید تدبیر نمایند و برای بهبود کیفیت آموزشی و تربیتی دانش آموزان ظرفیت سازی نمایند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش هرمزگان با اشاره به اینکه تعدادی از معلمان دوره ابتدایی از نیروهای خرید خدمات آموزشی ، سرباز معلم و از سایر مقاطع دارای رشته های تحصیلی غیرمرتبط هستند گفت : لازم است که آموزش های لازم بصورت مستمر همراه با نظارت صورت پذیرد.

بیت اللهی در بخشی از سخنان خود ضمن ابراز رضایت نسبت به جذب و پوشش تحصیلی در دوره پیش دبستانی و دبستانی یادآورشد: آموزش در دوره پیش دبستانی و آمادگی نوآموزان در بدو ورود به پایه اول از نظر حاکمیت جمهوری اسلامی بسیار حائز اهمیت است که لازم است به این مهم همچنان توجه شود.

وی همچنین ضمن ایراد مصوبه شورای عالی آموزش و پرورش مبنی بر ممنوعیت برگزاری هر گونه آزمون ، استفاده یا وادار کردن دانش آموزان به خرید کتاب های آموزشی غیر درسی را مورد تاکید قرار داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار