طراحی رنگ و نورهاى غيرموضعى در صحنه هاى موزيكال نمايش الیورتوئیست

نمایش موزیکال الیورتوئیست از اول آذر سومین اجرای اش را سپری می کند که با استقبال تماشاگران زیادی مواجه شده است.

کد مطلب: ۶۸۶۷۷۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا؛ طراحی نورپردازی این نمایش را مرتضی نجفی برعهده دارد که براى اولين بار در ايران از چراغ هاى اسكاى پنل arri light براى نورپردازى استفاده کرده است هارمونى و هماهنگى نور با موسيقى از جمله ویژگی های نورپردازی این پروژه محسوب می شود. طراحی نور نمايش مى سى سى پى نشسته ميميرد همچنین نورپردازی فيلم هاى اژدها وارد ميشود، من ديگو مارادونا هستم، مادر قلب اتى، امكان مينا، آل، دربند، سدمعبر از جمله کارهایی است که در کارنامه نجفی ثبت شده است. عليرضا افشارى، محمد نصيرى، على عبداللهی، محمد خداحامى از جمله همکارانی هستند که در گروه نورپردازی نمایش موزیکال الیور توئیست مرتضی نجفی را همراهی می کند.
امیرکاوه آهنین جان، مهناز افشار، آتیلا پسیانی، سعید چنگیزیان، هوتن شکیبا، داریوش موفق و نوید محمدزاده و چند نوجوان از جمله محمد شاکری، آرمان مرادی و ایلیا نصرالهی از بازیگران نقش اصلی این نمایش هستند.
نمايش موزيكال اليور توئيست به كارگرداني حسين پارساييو تهيه كنندگي موسسه فرهنگي هنري حرير هنر شرق تا 30 دی ماه ساعت ١٨ در تالار وحدت به صحنه خواهد رفت.
ميثم احمدي به عنوان مجري طرح و محمد قدس به عنوان مدير توليد در اين پروژه همكاري دارند. علاقمندان می توانند برای تهیه بلیط به نشانی اینترنتی www.iranconcert.com و www.irannamayesh.com مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار