لیگ اروپا – هفته پنجم /

روسونری با صعود آرام گرفت/ تحقیر عجیب اورتون در انگلیس

پرونده هفته پنجم مرحله گروهی لیگ اروپا با انجام ده بازی بسته شد.

کد مطلب: ۶۸۶۶۲۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار ورزشی پانا؛ هفته پنجم مرحله گروهی لیگ اروپا با برگزاری ده دیدار به پایان رسید.

در مهمترین دیدار امشب از گروه D میلان در ورزشگاه سن سیرو مقابل استریا وین جشنواره گل راه انداخت و 5 بر یک به پیروزی رسید. آندره سیلوا و کوترونه در این دیدار دبل کردند و رودریگوئز دیگر گل روسونری را به ثمر رساندند تا میلانی ها با صعود به مرحله حذفی و قطعی کردن صدرنشینی اوضاع شان کمی بهبود پیدا کند.

آ.اک آتن در دیگر دیدار این گروه مقابل تیم ته جدولی رجیکا کرواسی با تساوی 2 بر 2 متوقف شد. بدین ترتیب هر سه تیم باقی مانده در هفته آخر شانس صعود خواهند داشت.

در سایر دیدارهای همزمان و از گروه A تیم حذف شده مکابی در جدال با اسلاویا پراگ جمهوری چک 2 بر صفر شکست خورد. با این نتیجه اسلاویا پراگ به رده دوم جدول صعود کرد ولی برای صعود به مرحله حذفی نیاز به برد در هفته آخر دارد.

از گروه B پارتیزان صربستان در ورزشگاه خانگی اش مقابل یانگ بویز سوئیس 2 بر یک به پیروزی رسید.

تیم صعود کرده دیناموکیف هم در آلبانی مقابل اسکندربو 3 بر 2 شکست خورد. با این نتایج پارتیزان هم به دور بعد راه یافت.

در دیدارهای گروه C براگا پرتغال مقابل هوفنهایم آلمان 3 بر یک برنده شد.

لوداگورتس بلغارستان هم در ورزشگاه خانگی اش مقابل تیم ته جدولی استانبول بشاکشهیر 2 بر یک شکست خورد. بدین ترتیب از این گروه براگا به مرحله حذفی راه یافت اما تیم های لودوگورتس و بشاکشهیر در هفته آخر شانس خواهند داشت.

جدال تیم های لیون فرانسه و آپولون قبرس از گروه E با برد قاطع 4 بر صفر لیون به پایان رسید.

تیم حذف شده اورتون هم در دیگر دیدار این گروه مقابل آتالانتا با شکست 5 بر یک تحقیر شد تا صعود آتالانتا و لیون قطعی شود اما تعیین صدرنشین به هفته آخر بکشد.

از گروه F هم شریف مولداوی در دیدار با فاستاو زلین جمهوری چک به پیروزی یک بر صفر رسید و با قرار گرفتن در صدر جدول شانس اول صعود در هفته پایان شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار