خانواده معظم شهدای مدافع حرم مایه دلگرمی جهان اسلام هستند

استاندار بوشهر با تجلیل از خانواده شهید محسن حججی گفت:خانواده معظم شهدای مدافع حرم مایه دلگرمی ملت و خیر و برکت ایران اسلامی و جهان اسلام هستند.

کد مطلب: ۶۸۶۵۹۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا بوشهر به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر،عبدالکریم گراوند در دیدار با خانواده شهید محسن حججی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و عرضه خیرمقدم به آنان، نقش این رزمندگان در امنیت سرزمین‌های اسلامی مهم دانست و اظهار داشت: شهدای مدافع حرم سند افتخار مسلمانان هستند چراکه فداکاری این شهدا سبب عزت، اقتدار و سربلندی اسلام شود.

وی با تاکید بر نقش مهم شهدای مدافع حرم در ریشه کنی گروه تروریستی داعش افزود: رزمندگان مدافع حرم برای نابودی شجره خبیثه داعش و گروه‌های تکفیری مایه گذاشتند و زمینه پیروزی جبهه مقاومت را فراهم کردند.

استاندار بوشهر، خانواده شهدا را مایه افتخار مردم و مسئولان دانست و گفت: شهدای والامقام از افتخارات مردم و مسلمانان هستند و همواره باید قدردان خدمات و فداکاری‌های آنها باشیم.

گراوند با بیان اینکه امنیت و آرامش سرزمین‌های اسلامی با رشادت‌های مدافعان حرم محقق شد گفت: خون پاک شهید حججی‌ها ثمر داد و شجره خبیثه داعش در سرزمین‌های اسلامی ریشه کن شد.

وی، خانواده شهدای مدافع حرم را مایه دلگرمی ملت و مسئولان دانست و خاطر نشان کرد: شما خانواده معظم شهدای مدافع حرم مایه دلگرمی ملت و خیر و برکت ایران اسلامی و جهان اسلام هستید.

استاندار بوشهر در این دیدار با اهداء لوحی از صبر و استقامت خانواده شهید محسن حججی تجلیل کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار