جلسه کارگروه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزي ۱۳۹۷ شهرستان طبس برگزار شد

جلسه کارگروه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزي ۱۳۹۷ شهرستان به رياست معاون فني و برنامه ریزی معاونت استانداري و فرمانداري ويژه طبس تشکيل شد.

کد مطلب: ۶۸۶۵۶۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان جنوبی،عليرضا خليلي معاون فنی و برنامه ریزي معاونت استانداري و فرمانداري ويژه طبس ضمن تقدير و تشکر از خدمات اعضاي ستاد تسهيلات سفرهاي نوروزي ۹۶ در اين جلسه گفت: باغ گلشن بعنوان آئينه گردشگري شهرستان طبس مي ‌ بایست تا نوروز ۹۷ به وضعیت مطلوب درآيد.

خلیلي تاکيد کرد: نمازخانه ها و سرويس هاي بهداشتي باغ گلشن و پايانه ‌ های مسافربری بايد بازبيني شده و تا نوروز ۹۷ بهسازي شود.

وی به دغدغه مهندس طلائی مقدم معاون استاندار و فرماندار ويژه طبس براي نوروز ۹۷ اشاره کرد و گفت: برگزاري جشنواره بهارنارنج در عيد باستاني پيش ‌ رو و همایش نخبگان در ایام نوروز با بهترين کيفيت مورد توقع است که دستگاه هاي متولي نسبت به برگزاري آن اقدام نمايند.

معاون فني و برنامه ریزی معاونت استانداري و فرمانداري ويژه طبس بر بهسازي ورودي ‌ های شهر طبس تاکید کرد و گفت: مهندس طلائي با نگاه ويژه به ورودي ‌ های شهر طبس موجب شد که اعتبارات مناسبی تصويب شد که اميدواريم با تخصيص مناسب و مديريت ادارات راهداري و حمل و نقل جاده ‌ ای و راه و شهرسازی تا نوروز ۹۷ اين ورودي ‌ ها بهسازی و دوبانده شود.

سعید برقی معاون سیاسی، امنيتي و اجتماعي معاونت استانداري و فرمانداري ويژه طبس نیز گفت: طبس داراي ويژگي ‌ های بسیاري است اما حوزه پذيرش گردشگر بويژه در ايام نوروز بسيار قابل توجه است که اين شهرستان را در استان خراسان جنوبي متمايز مي ‌ کند.

برقی تصريح کرد: نيروي انتظامي در حوزه امنيت بويژه در ايام نوروز ۹۶ قابل تقدير است و ساير حوزه ‌ ها نیز سنگ تمام گذاشتند که همه این تلاش ‌ ها سرچشمه گرفته از میهمان ‌ نوازی طبسی ‌ ها است.

در پایان ضمن تشکیل کميته هاي ۱۱ گانه ستاد تسهيلات سفر مهندس طلائي مقدم بعنوان رئيس، مهندس خليلي بعنوان قائم مقام، شهردار بعنوان جانشين و ميراث فرهنگي بعنوان دبير ستاد تسهيلات سفرهاي نوروزي ۹۷ منصوب شدند.

در این جلسه مدیران دستگاه ‌ های متولی در خدمات سفر گزارشي از برنامه ‌ های پیش ‌ رو ارائه کردند و موارد پیشنهادی مورد بررسي قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار