همزمان با سراسر کشور صورت می گیرد:

اجرای طرح امواج مهربانی در استان

کارشناس فعالیت های دانش آموزی سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی در خصوص برگزاری طرح امواج مهربانی در استان ، گفت: این طرح همزمان با سراسر کشور و برای کمک به زلزله زدگان استان کرمانشاه صورت می گیرد.

کد مطلب: ۶۸۶۴۷۲
لینک کوتاه کپی شد

حکیمه ترابی بهلگرد کارشناس فعالیت های دانش آموزی سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار پانا از خراسان جنوبی، با اشاره به حادثه ناگوار و جانگداز زلزله کرمانشاه گفت: بر اساس دستور وزیر آموزش و پرورش ، طرح امواج مهربانی جهت کمک به زلزله زدگان و به ویژه دانش آموزان و معلمان استان کرمانشاه و همچنین اعضاء و مربیان تشکلات دانش آموزی استان در سراسر کشور در حال برگزاری است.

وی افزود:طبق بخشنامه ارسالی از وزارت آموزش و پرورش مسئولیت جمع آوری کمک ها به سازمان دانش آموزی کشور و سازمان های استان ها واگذار شد و این طرح همزمان در سراسر کشور از 27 آبان آغاز شده و تا 7 آذر نیز ادامه خواهد داشت.

ترابی در ادامه در خصوص کمک های جمع آوری شده از مدارس استان اذعان داشت: تاکنون مدارس شهرستان بیرجند بیش از 20 تخته پتو ، لباس گرم، لوازم التحریر جهت تسهیل امر تحصیل دانش آموزان و بیش از 2 میلیون و پانصد هزار ریال وجه نقد جهت کمک به زلزله زدگان استان کرمانشاه به سازمان دانش آموزی استان اهدا کرده اند.

کارشناس فعالیت های دانش آموزی سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی به نیازهای اساسی زلزله زدگان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر و با توجه به بارش های اخیر در سطح استان کرمانشاه ، سرپناه و به خصوص کانکس ها ، جزء اساسی ترین نیاز های مردم کرمانشاه است و امیدواریم با توجه به اینکه بخشنامه به شهرستان ها نیز ابلاغ شده است، امیدواریم با عنایت خدا موفق به خرید کانکس برای زلزله زدگان شویم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار