دیدار فرماندهان بسیج و مسئولان آیسک با امام جمعه شهرستان

به مناسبت هفته بسیج فرماندهان بسیج ناحیه سرایان و حوزه سید الشهدای آیسک ، مسئولان محلی و جمعی از بسیجیان این شهر با امام جمعه آیسک دیدار کردند.

کد مطلب: ۶۸۶۴۶۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان جنوبی،حجت الاسلام والمسلمین عرب امام جمعه آیسک در این جلسه در سخنانی با تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد خاطره شهدای بسیجی و مدافعان حرم گفت:بسیج کانون معارف ومیعادگاه جوانان دلباخته بوده و خواهد بود وبه فرموده امام راحل و مقام معظم رهبری ماموریت بسیج تمام شدنی نیست. وی افزود:در گام مهم بیداری اسلامی در جهان "بیداری جهانی مستضعفین علیه مستکبرین "مطرح است که تحقق آن بدون تفکر بسیجی امکان پذیر نیست.


امام جمعه آیسک گفت:با شاخصه هایی که امام و رهبری ترسیم نموده اند بسیج مجموعه ای از پاکترین ،فراگیرترین واماده ترین جوانان این مرز و بوم است که تلاش می کنند انقلاب اسلامی از همه گزندها وتوطئه ها مصون بماند.


حجت الاسلام عرب با تشکر از برنامه های متنوع بسیج در بخش آیسک، برلزوم توجه به ظرفیت های منطقه و بهره برداری از حلقه های صالحین وجوانان علاقمند در تمام بخش ها خصوصا حوزه فرهنگ تاکید کرد.

همچنین در این دیدار سروان مرتضی حسن پورفرمانده حوزه بسیج سید الشهدای آیسک، گزارشی از فعالیت های این حوزه در بخش آیسک ارائه کرد.

خبرنگار پانا : سید محمد علی سجادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار