مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی :

آغاز آسفالت پروژه محور ارتباطي بيمارستان امام حسن ( ع) بجنورد

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از شروع آسفالت پروژه محورارتباطي بيمارستان امام حسن (ع) بجنورد به طول چهارو نيم کيلومترخبرداد.

کد مطلب: ۶۸۶۴۴۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا خراسان شمالی، علی رضا مصطفی زاده اظهار داشت: اين محور در دوباند مجزا با چهارخط عبور در عرض سواره 11 متري در حال انجام است .

وي با بيان اينکه تاکنون ده ميليارد ریال براي اين پروژه هزينه شده است، اظهار کرد: با تامين اين اعتبار بخشي از پروژه باند سمت راست درحال آماده کردن براي اجراي آسفالت است که بخشي از مسير آسفالت آن آغاز شده است و به زودی به اتمام خواهد رسید و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت .

وي اعتبارمورد نياز براي اجراي چهارو نيم کيلومتر باند را 60 ميليارد ریال برشمرد و افزود: در صورت تامين اعتبار مورد نياز و جابه جايي تاسيسات باقيمانده باند سمت چپ هم در آينده نزديک آسفالت خواهد شد .

مصطفی زاده با اشاره به اينکه انجام اين پروژه تاکنون با مشکلات زيادي مواجه بوده است ، تصريح کرد: وجود تاسيسات برق،گاز، فيبرنوري و تاسيسات آب و فاضلاب در محدوده پروژه و کمبود منابع مالي روند پيشرفت پروژه را کند کرده است .

وي درادامه افزود: بخشي از اين تاسيسات درحال جابه جايي است که اميدواريم با رفع مشکلات پروژه هرچه سريعتر به بهره برداري برسد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار