استاندار قم در مصاحبه با خبرنگار پانا:

وظیفه استانداری، حمایت از برنامه های حوزه کتاب است

استاندار قم گفت: استانداری در واقع یک وظیفه حاکمیتی دارد و آن حمایت از برنامه هایی است که متولیان و متخصصین در حوزه کتاب برنامه ریزی می کنند؛آنچه که مهم است این است که ما باید زیر ساخت ها و زمینه هایی که می توانیم کتابخوانی را به عنوان یک موضوع فرهنگی در جامعه نهادینه کنیم ارتقاء دهیم.

کد مطلب: ۶۸۶۴۱۴
لینک کوتاه کپی شد

مهدی صادقی صبح سه شنبه در حاشیه همایش تجلیل از کتابداران به مناسبت هفته کتاب در مصاحبه با خبرنگار پانا در قم پیرامون برنامه های استانداری قم در خصوص هفته کتاب و گسترش فرهنگ کتابخوانی گفت: آنچه که مهم است این است که ما باید زیر ساخت ها و زمینه هایی که می توانیم این عمل را به عنوان یک موضوع فرهنگی در جامعه نهادینه کنیم ارتقاء دهیم، به گونه ای که هم جوانان و هم نوجوانان و هم بزرگترها به این امر مهم و اساسی توجه کنند که کتاب یک وسیله ای برای آگاهی و پرورش عقل و فکر است و می تواند ما را در همه زمینه ها از جمله علم، فرهنگ، ادب، هنر و ... ارتقاء دهد.

وی افزود: این موضوع باید تلاش شود که اتفاق بیفتد؛ وظیف همه این است که در این مسیر تلاش کنند و به جهت امکانات و ارتقاء آن، محیط های مناسب و همچنین در امر تخصصی تر کردن کتابخوانه ها و تشویق خصوصاً نوجوانان و کودکان به کتابخوانی فعالیت نمایند.

استاندار قم با اشاره به برنامه استانداری برای تقویت فرهنگ کتابخوانی تصریح کرد: استانداری در واقع یک وظیفه حاکمیتی دارد و آن حمایت از برنامه هایی است که متولیان و متخصصین در این حوزه برنامه ریزی می کنند؛ قطعاً برنامه هایی که وجود دارند، هدفمند اند و برای رسیدن به این مسائل که عرض شد ما هم کمک می کنیم و حمایت هایی که تا به حال بوده زین پس نیز انجام خواهند گرفت تا بیشتر شاهد به ثمر رسیدن این مهم باشیم.

/ نازنین حدادی /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار