افسانه شعبان نژاد مهمان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شد

برنامه ی ادبی دو پنجره با حضور افسانه شعبان نژاد شاعر ادبیات کودک و نوجوان صبح امروزدر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و فراگیر بیرجند برگزار شد.

کد مطلب: ۶۸۶۴۰۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان جنوبی،برنامه ی ادبی دوپنجره صبح امروز با حضور افسانه شعبان نژاد شاعر ادبیات‌ کودک و نوجوان ، مدیران ، مسولان ،مربیان وجمعی ازکودکان و نوجوان در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و فراگیر بیرجند برگزارشد.

طاهره حمیدی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ضمن عرض خوش آمد گویی به افسانه شعبان نژاد گفت: در ابتدای صحبت هایم باید تشکر ویژه ای داشته باشم از سر کار خانم بزی کارشناس ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و فراگیر بیرجند که همیشه یار و مددکار ماهستند و در برگزاری این برنامه کمک حال مابودند .

حمیدی افزود : یکی از مواردی که در شعر های کودک و نوجوان مارا وادار به خواندن و علاقه مندی به آن میکند نگاه و‌مضمون جدید است . خیلی از افراد هستند که می‌خواهند شاعری کنند و شعر هم میگویند اما نمیتوانند رابطه خوبی رابا مخاطب های خود داشته باشند.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اضافه کرد: یکی از دلایل موفقیت شاعران موفق این است که بتوانند به خوبی با مخاطب هایشان برقرار کنند که این موفقیت با نگاه جدید به دنیاو‌درک دنیای کودکان و نوجوان میسر میشودکه این موفقیت از موفقیت های بارز افسانه شعبان نژاد است که به خوبی آن را کسب کرده است .

درادامه حمیدی به معرفی و موفقیت های افسانه شعبان نژاد پرداخت و گفت: افسانه شعبان نژاد در اولین روز از اردیبهشت سال ۱۳۴۲ در کرمان متولد شد فعالیت های رسمی خانم شعبان نژاداز سال۱۳۶۰ به عنوان سردبیر برنامه ی خردسال و کودک رادیو مشغول به کار شد. وی سردبیر مجله رشد نوآموز و دانش آموز است وعضو شورای نمایش نویسی و‌شعر نویسی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان‌ است . خانم شعبان نژاد بیش۴۰۰ عنوان را نوشته است و برای شماارائه داده است .

وی اضافه کرد: خانم شعبان نژاد درسال۲۰۱۰ کاندیدای ادبیات جهان شد برای کتاب ماست شیرین ، کتاب های این شاعر به زبان چینی ، اسپانیای ، کردی ترجمه شده است.و این شاعر برگزیده اولین جشنواره ی شعر فجر و‌سومین جشنواره شعر فجرو... بودهاست. و دراخر برای این شاعر ارزوی توفیق دارم .

درادامه ی برنامه اعضای کودک و نوجوان به نقد آثار و‌گفت و‌گو با افسانه شعبان نژاد پرداختند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار