لیگ قهرمانان اروپا – هفته پنجم/

کار یوونتوس و اتلتیکو به اما و اگر کشید/ صعود 4 تیم قطعی شد

حاصل دیدارهای شب پایانی هفته پنجم لیگ قهرمانان قطعی شدن صعود 4 تیم و به اما و اگر کشیده شدن کار یوونتوس و اتلتیکو مادرید بود.

کد مطلب: ۶۸۶۳۸۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار ورزشی پانا؛ تساوی در مهم ترین بازی هفته لیگ قهرمانان بدترین و استرس آورترین اتفاق ممکن برای طرفداران یوونتوس و فوتبال ایتالیا بود؛ با شانس کم ناپولی برای صعود به مرحله بعد، یوونتوس هم کارش با تساوی مقابل بارسا به هفته آخر و دیدار با المپیاکوس در یونان کشیده شد تا رم به رغم باخت همچنان موفق ترین تیم ایتالیایی باشد.

با نتایجی که امشب بدست آمد در گروه A منچستر به رغم قبول اولین باخت در این فصل لیگ قهرمانان همچنان به صدرنشینی ادامه داد و برای تثبیت این جایگاه به تنها یک امتیاز از دیدار با زسکا مسکو در اولدترافورد نیاز دارد. اما جدال برای کسب عنوان دوم بین بازل و زسکا در شرایطی داغ خواهد بود که بنفیکا چهارمی اش قطعی است.

در گروه B که بیش از این صعود پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ به مرحله حذفی قطعی شده بود بدون اتفاق خاص همان روند گذشته دنبال شد اما کار برای تعیین صدرنشین به هفته آخر کشیده شد. سلیتک هم به رغم تحقیر در پاریس امیدوار است با کسب یک امتیاز در هفته آخر به لیگ اروپا برود.

از گروه C هم چلسی صعودش قطعی است اما برای تثبیت صدرنشینی به زمان نیاز دارد. اتلتیکو هم هر چند در مادرید مقابل رم به پیروزی رسید اما با توجه به کمبود 2 امتیازی اختلاف با رم و اینکه گرگ ها در هفته آخر باید با تیم حذف شده قره باغ بازی کنند می تواند پرونده این گروه را با صعود چلسی و رم به مرحله حذفی و انتقال اتلتیکو به لیگ اروپا بسته شده دانست.

در چهارمین گروه بارسلونا صعودش را قطعی کرده است اما تساوی این تیم با یوونتوس در تورین کار قهرمان ایتالیا را به هفته آخر کشاند.

تابلو نتایج

گروه A

زسکا مسکو 2 - بنفیکا 0

گلها: اسچنیکوف (13)، مدافع حریف (56)

بازل یک - منچستریونایتد صفر

گل: لانگ (89)

گروه B

اندرلخت 1 - بایرن مونیخ 2

گلها: هانی (63) برای اندرلخت؛ لواندوسکی (51) و تولیسکو (77) برای بایرن

پاری سن ژرمن 7 - سلتیک یک

گلها: نیمار (9، 22)، کاوانی (28، 79)، ام‌باپه (35)، وراتی (75) و آلوز (81) برای ژرمن؛ دمبله (1) برای سلتیک

گروه C

قره باغ 0 - چلسی 4

گلها: ویلیان (36، 85)، هازارد (21 پنالتی)، فابرگاس (71 پنالتی)

کارت قرمز: زادیکوف (16) از قره باغ

اتلتیکو مادرید 2 - رم صفر

گلها: گریژمن (69)، گامیرو (86)

کارت قرمز: پرز (83) از رم

گروه D

یوونتوس صفر - بارسلونا صفر

اسپورتینگ 3 - المپیاکوس یک

گلها: داست (40، 66)، سزار (43) برای اسپورتینگ، اوفئو (86) برای المپیاکوس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار