گرنداسلم تکواندو چین/ به روز رسانی می شود

یعقوبی نقره‌ای شد/حسینی و کیانی به برنز رسیدند

در اولین روز از گرند اسلم تکواندو چین 3 مدال نقره و برنز به نماینده های ایران رسید.

کد مطلب: ۶۸۶۳۷۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار ورزشی پانا؛ روز اول از گرنداسلم تکواندو چین از بامداد امروز در شهر ووشی چین با حضور نماینده های ایران به پایان رسید.

در 68- میرهاشم حسینی که در دور اول استراحت داشت در دور دوم با نتیجه قاطع 22 بر 2 تکواندو کار چینی را شکست داد. در همین وزن سروش احمدی دیگر نماینده ایران در دور دوم در جدالی سخت 14 بر 12 نماینده ازبکستان را شکست داد تا دو تکواندوکار ایران در دور سوم به هم برخورد کنند. حسینی در دیدار ایرانی ها 23 بر 9 به پیروزی رسید و راهی یک چهارم شد. در این مرحله 33 بر 29 تکواندو کار کره جنوبی را شکست داد و به نیمه نهایی رسید.

اما در وزن 68- ایران یک نماینده دیگر هم داشت. ابوالفضل یعقوبی هم در دور اول استراحت داشت. در دور دوم 23 بر 3 تکواندو کار کره جنوبی را در هم کوبید. در مرحله سوم 17 بر 5 نماینده دومینکن را شکست داد و در نیمه نهایی تکواندو کار دیگری از کره جنوبی را شکست داد تا در نیمه نهایی رقیب میرهاشم حسینی شود و یک مدال برای ایران قطعی شود. در نیمه نهایی جدال دو تکواندو کار ایران با برد 6 بر 3 یعقوبی تمام شد تا این نماینده ایران فنالیست شد.

در فینال و در جدالی نزدیک یعقوبی 8 بر 7 مقابل تکواندو کار روسیه شکست خورد و به مدال نقره رسید. در ردیدار رده بندی 68- میرهاشم حسینی 35 بر 16 نماینده کرواسی را شکست داد و به مدال برنز رسید.

در وزن 80+ احمد محمدی در همان اولین گام 16 بر 21 از نماینده چین شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.

در گروه بانوان و در وزن 49- سودابه پورصادقی در یک هشتم نهایی تکواندوکار اسپانیا را 4 بر صفر شکست داد؛ اما در یک چهارم نهایی 12 بر یک مغلوب نماینده کرواسی شد و از دور رقابت ها کنار رفت.

در همین وزن ناهید کیانی 17 بر 6 تکواندو کار چینی را شکست داد تا هر دو نماینده ایران به مرحله یک چهارم نهایی برسند. در این مرحله 17 بر 8 دیگر نماینده چین را شکست داد و به نیمه نهایی رسید.

ناهید کیانی در نیمه نهایی 9 بر 6 مغلوب تکواندوکار کروات شد و به دیدار رده بندی رسید. برای کسب مدال برنز 6 بر 5 نماینده چین را شکست داد و به عنوان سوم رسید.

در 67+ بانوان فاطمه مصطفایی در اولین جدال خود و در مرحله یک هشتم نهایی 5 بر یک از تکواندو کار چینی شکست خورد و حذف شد. در همین وزن نبرد زهرا اسماعیل پور و ملیکا میرحسینی دو نماینده ایران با برتری 10 بر 9 پور اسماعیل تمام شد تا او به یک چهارم نهایی برسد. در این مرحله پور اسماعیل 8 بر 4 نماینده چین را شکست داد و راهی نیمه نهایی شد.

در نیمه نهایی پوراسماعیل در راند طلایی تکواند کار چینی را شکست داد و فینالیست شد. در این دیدار پوراسماعیل نمایش دور از انتظاری داشت و 14 بر صفر مقابل نماینده لهستان شکست خورد و به مدال نقره رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار