مدیر کل خوزستان خبر داد

شرکت بیش از 4 هزار معلم خوزستانی در طرح خیرین آموزشی

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: چهار هزار و 555 معلم خوزستانی در طرح خیرین آموزشی شرکت و 46 هزار و 116 جلسه درسی را برای دانش‌آموزان خوزستانی برگزار کردند.

کد مطلب: ۶۸۶۳۲۰
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش پانا، محمد تقی زاده با اشاره به اینکه 784 مدرسه در خوزستان تحت پوشش طرح خیرین آموزشی قرار گرفته‌اند، اظهار کرد: این طرح در 504 مدرسه دخترانه و 280 مدرسه پسرانه اجرا شده است که در قالب آن 31 هزار و 719 جلسه درسی برای دانش‌آموزان دختر و 14 هزار و 397 جلسه درسی برای دانش‌آموزان پسر در مدارس برگزار شد.
وی با بیان اینکه « طرح خیرین آموزشی» با هدف بهبود وضعیت تحصیلی دانش‌آموزان کم‌بضاعت و بی‌بضاعت، کاهش افت تحصیلی در مدارس، ایجاد تنوع در آموزش‌های ارائه شده و جلب مشارکت دبیران به عنوان خیر آموزشی در تشکیل کلاس‌های تقویتی انجام می‌شود، تصریح کرد: انتظار می‌رود با پیگیری و اطلاع‌رسانی مطلوب بتوانیم پوشش این طرح را در مدارس استان خوزستان افزایش دهیم.
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان تنظیم برنامه تشکیل کلاس‌ها را با اولویت حضور دانش‌آموزان کم‌بضاعت و بی‌بضاعت دانست و گفت: همکاران فرهنگی که در این طرح به عنوان خیر آموزشی شرکت می‌کنند از سوی مدیر اداره، انجمن اولیا و مربیان و مدیر مدرسه مورد تشویق قرار می‌گیرند و به آن‌ها گواهی حضور در طرح خیرین آموزشی اعطا می‌شود.
تقی‌زاده خاطرنشان کرد: در سال تحصیلی گذشته آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز با ارائه پنج هزار و 325 ساعت آموزشی رتبه اول و آموزش و پرورش آبادان با ارائه 2 هزار و 855 ساعت آموزشی رتبه دوم را در اجرای این طرح به خود اختصاص دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار