عزت ایران اسلامی مدیون خون شهدا است

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت : دانش آموزان باید از حماسه آفرینی های شهدا و ایثارگران درس های بسیاری بیاموزند تا خود نیز بعنوان حافظان دین اسلام و ارزشهای دینی عمل کنند .

کد مطلب: ۶۸۶۲۹۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا بوشهر ، ناصر کرمی مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر در نشست شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان با حضور مدیر کل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش ، با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای والا مقام گفت : عزت و سر افرازی ایران اسلامی مدیون خون شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس است .

کرمی بیان داشت : دانش آموزان باید از حماسه آفرینی های شهدا و ایثارگران درس های بسیاری بیاموزند تا خود نیز بعنوان حافظان دین اسلام و ارزشهای دینی عمل کنند .

وی تاکید نمود : در امر تعلیم و تربیت به بعد معنوی به جد توجه شود .

کرمی گفت : فعالیت های فرهنگی و علمی هدفمند با بهره جستن از سیره عملی شهیدان و ایثارگران در سطح مدارس انجام می شود تا با درخشش در عرصه های تربیتی ، فرهنگی و علمی راه شهدا را ادامه دهند .

کرمی آمار مدارس شاهد و ایثارگران استان بوشهر را بیان کرد: 26 مدرسه شاهد در استان که ١٥ مدرسه آن ابتدايي است (كه ٧ مدرسه آن دخترانه و ٨ مدرسه آن پسرانه است)و ٥ مدرسه متوسطه (كه ٣ مدرسه دخترانه و ٢ مدرسه پسرانه است )و همچنين ٤ مدرسه متوسطه دوم داريم (كه ٢ مدرسه آن دخترانه و ٢ مدرسه آن پسرانه است)

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر خاطر نشان کرد: استان بوشهر داراي ٥ مدرسه ايثارگران است كه مدرسه ميثاق بوشهر با ٨٥ دانش آموز، مدرسه شهيده فهميده تنگستان با ٩٨ دانش آموز، مدرسه شهيد چاهشويي دشتي با ٩٠ دانش آموز، مدرسه شهيد دستغيب گناوه با ١٧٦ دانش آموز و مدرسه فتح المبين دير با ٩٢ دانش آموز هستند و در اين مدارس ٧١٧ دانش آموز مشغول به تحصيل است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار