مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان:

7 مدرسه استان کرمان رتبه ممتاز کشوری را کسب کردند

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: 7مدرسه استان رتبه ممتاز کشوری برنامه ملی تعالی مدیریت مدرسه را کسب کردند و به مراسم روز ملی کیفیت و اختتامیه چهارمین دوره ی ارزیابی ملی کیفیت ایران راه یافتند.

کد مطلب: ۶۸۶۲۷۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از کرمان،محمد محسن بیگی با بیان اینکه برنامه تعالی مدیریت مدرسه در بیش از 700 مدرسه استان اجرا می شود خاطر نشان کرد: برنامه تعالی مدیریت مدرسه بر مبنای سند تحول بنیادین و برنامه درسی ملی و بهره گیری از یافته های علم سازمان و مدیریت، نقش موثری در ایجاد نشاط پویایی در مدارس و ارتقای مدیریت آموزشگاهی به سمت رهبری آموزشی دارد .

وی تصریح کرد: بر اساس اعلام دبیر خانه کشوری تعالی مدیریت کشور و بر مبنای ارزیابی های ملی انجام شده از مدارس مجری برنامه تعالی مدیریت مدرسه، مدارس دخترانه دوره ابتدایی مهدیه سیرجان، استقلال آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان و شایستگان آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان رتبه ممتاز کشوری برنامه تعالی مدیریت مدرسه را به خود اختصاص دادند.

محسن بیگی افزود: مدارس دخترانه ریحانه آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان، فلسطین آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان، فرزانگان آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان و حضرت امیر المومنین (ع) سیرجان نیز در متوسطه دوره اول رتبه های ممتاز کشوری برنامه تعالی مدیریت مدرسه را کسب کردند و به مراسم روز ملی کیفیت و اختتامیه چهارمین دوره ی ارزیابی ملی کیفیت ایران راه یافتند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: در مراسم روز ملی کیفیت و اختتامیه چهارمین دوره ی ارزیابی ملی کیفیت ایران از مدیران 10 مدرسه ممتاز کشوری رسما تجلیل شد که 7 نفز از این مدیران مدارس از استان کرمان بودند.

محمد محسن بیگی گفت: مراسم روز ملی کیفیت و اختتامیه چهارمین دوره ی ارزیابی ملی کیفیت ایران توسط سازمان ملی استاندارد و انجمن کیفیت ایران سی ام آبان ماه سال جاری با حضور معاونان وزیر آموزش و پرورش، مدیران کل ستادی و استانی در سالن همایش های صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

لازم به ذکر است: طی مراسمی با حضور مسوولان استانی و مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان از مدیران 7 مدرسه ممتاز کشوری شامگاه سه شنبه شب در فرودگاه کرمان استقبال شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار