تولید ۱۸ میلیون مترمکعب میعانات گازی از ۳ فاز پارس جنوبی

سرپرست پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی گفت:۱۸ میلیون مترمکعب میعانات گازی در نیمه اول سال جاری در فازهای ۶ و ۷ و ۸ پارس جنوبی تولید شد.

کد مطلب: ۶۸۶۲۵۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا به نقل از پارس جنوبی؛ بهزاد سالاری، سرپرست پالایشگاه چهارم پارس جنوبی با بیان اینکه این پالایشگاه وظیفه تأمین خوراک سایر پالایشگاه‌های مجتمع را نیز بر عهده دارد، گفت: تا پایان شهریور از پالایشگاه چهارم بیش از ۳۹۰ میلیون متر مکعب گاز ترش به پالایشگاه اول (فاز یک) ارسال شده است.

وی ادامه داد: در این مدت توسط پالایشگاه چهارم یک‌هزار و ۲۵۰ میلیون متر مکعب گاز ترش به پالایشگاه دوم ( فازهای ۲ و ۳) و ۷۸۹ میلیون متر مکعب گاز ترش نیز به پالایشگاه پنجم ( فازهای ۹ و ۱۰) تحویل شده است.

گفتنی است، پالایشگاه ششم ( فازهای ۱۵ و ۱۶) نیز در شش ماهه ابتدایی سال جاری بیش از ۲ هزار و ۱۵۵ میلیون متر مکعب گاز ترش از پالایشگاه چهارم تحویل گرفته‌اند.

سرپرست پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی در ادامه به تشریح تولید سایر محصولات این پالایشگاه پرداخت و گفت: تا پایان شهریور این پالایشگاه بیش از ۱۳۹ هزار تن پروپان و ۱۰۵ هزار تن بوتان نیز تولید کرده‌ است. پالایشگاه چهارم علاوه بر گاز دریافتی از سکوهای خود بیش از ۳۲۶ میلیون متر مکعب گاز از سیری نیز دریافت کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار