در مدارس شاهد کیفیت آموزشی و پرورشی در اولویت است

مدیر کل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش گفت : ارتقا سطح شناخت و آگاهی دانش آموزان نسبت به تعالیم اسلامی و ارزش های دینی ، جهاد و شهادت ضروری است .

کد مطلب: ۶۸۶۱۸۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا بوشهر دکتر محمد رضا رزاقی در جلسه شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر بیان داشت : هدف این اداره کل از سفرهای استانی، درک صحیح تر نسبت به چالش ها و موضوعات آموزشی و تربیتی است و در این سفر کیفیت بخشی مدارس کشور براساس زاویه دید مدیران مدارس تدوین خواهد شد.

رزاقی گفت : با ایجاد فضای مناسب تعلیم و تربیت برای رشد و پرورش دینی ، فرهنگی و اجتماعی فرزندان شاهد و ایثار گر می توانیم شاهد بروز بیشتر استعداد های دانش آموزان باشیم .

رزاقی افزود : شهدا و ایثارگران برای رضایت خدا از جان مایه گذاشتند و به پاس این از خود گذشتگی باید به امور فرزندان شهدا ، جانبازان و ایثارگران به گونه ای رسیدگی کرد که آنان هم حافظ ارزشهای اسلامی باشند و هم فرهنگ شهادت و ایثار را ترویج دهند .

رزاقی تصریح نمود : با برنامه ریزی مناسب می توان کیفیت آموزشی و تحصیلی دانش آموزان مدارس شاهد را ارتقا بخشید و خدمت رسانی به نحو مطلوب صورت گیرد .

رزاقی در پایان خاطرنشان کرد: استراتژی وزارت آموزش و پرورش در بحث مدارس شاهد و ایثارگران تابعی از مجموعه ی دستورالعمل ها و اسناد بالا دستی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار