معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان:

مهم‌ترین دستاورد المپیاد ورزشی، افزایش انگیزه، نشاط و سرزندگی است

مهم‌ترین دستاورد برگزاری المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در مدارس، افزایش انگیزه، نشاط و سرزندگی در دانش آموزان است.

کد مطلب: ۶۸۶۱۶۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه ۶، رییسی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان در آیین افتتاحیه المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای با اشاره به هدف برگزاری این المپیاد در مدارس بیان داشت: این چهارمین المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای است که در طول سالیان اخیر با هدف افزایش انگیزه، نشاط و سرزندگی دانش‌آموزان و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بوسیله ورزش در مدارس برگزار می شود.

رییسی ضمن اشاره به اهمیت رعایت اخلاق ورزشی توسط دانش‌آموزان ورزشکار خاطرنشان کرد: علاوه بر اهداف تربیت‌بدنی از جمله شناسایی و پرورش استعدادهای ورزشی در رشته‌های گوناگون، یکی از مهم‌ترین اهدافی که در برگزاری این المپیاد به دنبال آن هستیم تقویت روحیه اخلاق مداری در میادین ورزشی است و قرائت سوگندنامه ورزشکاران و دانش‌آموزان نیز در همین راستا صورت می‌گیرد. لذا تمامی دانش‌آموزان، داوران و برگزار کنندگان این مسابقات در مدارس استان را به رعایت موازین اخلاقی در برگزاری مسابقات دعوت نموده و برای آن‌ها آرزوی موفقیت و سربلندی داریم.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان در پایان از میزبانی ناحیه ۶ تقدیر کرد و افزود: میزبانی شایسته در سال گذشته ما را بر آن داشت تا بار دیگر از ظرفیت موجود در این ناحیه بهره بگیریم که شایسته است از زحمات تمامی همکارانمان در ناحیه ۶ قدردانی نماییم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار