مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی:

ورزشکاران آذربایجان غربی ۸۰۰ میلیون ریال به زلزله زدگان کمک کردند

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: ورزشکاران این استان علاوه بر کمک‌های غیرنقدی ۸۰۰ میلیون ریال به صورت نقدی به زلزله زدگان کمک کردند.

کد مطلب: ۶۸۶۱۶۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آذربایجان غربی، عبدالله چمن گلی صبح در جلسه تصمیم گیری در مورد عواید مراسم گلریزان ورزشکاران برای زلزله زدگان استان کرمانشاه که در ورزشگاه 6000 نفری غدیر ارومیه برگزار شد اظهار داشت: عواید مراسم گلریزان ورزشکاران آذربایجان غربی که با هدف کمک به زلزه زدگان کشورمان ترتیب یافته بود باید به دقت و با سرعت به دست نیازمندان برسد.

وی در این جلسه که با ارائه گزارش میزان دریافتی‌ها و وعده‌هایی که از سوی ورزشکاران و مسئولین داده شده بود همراه بود گفت: نزدیک به 800 میلیون ریال هدایای نقدی طی این مراسم جمع آوری شده و مقداری نیز در قالب کمک‌های غیرنقدی و قول پرداخت نقدی از سوی مسئولین و ورزشکاران ثبت شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی، ضمن تقدیر از حس نوع‌دوستی ورزشکاران افزود: جامعه ورزش استان بایستی اقدام ماندگار و خداپسندانه‌ای برای زلزله زدگان غرب کشورمان انجام دهد.

وی از اعضای هیئت امنای گلریزان ورزشکاران خواست در اسرع وقت نسبت به احصاء نیازهای اساسی که بشود از محل عواید این جشن به آنها پرداخت شود اقدام نمایند.

چمن گلی تصریح کرد: در صورت نیاز تیمی از داوطلبین برای بررسی میدانی و نیازسنجی کمک‌های مورد نیاز به مناطق زلزله زده اعزام شوند تا تهیه کمک‌ها هدفمند شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار