عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفت و گو با پانا:

برای بازسازی مدارس مناطق زلزله زده اعتبار ویژه در نظر گرفته می شود

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به خسارت های که به فضا های آموزشی در مناطق زلزله زده برای بازسازی آنها اعتبار ویژه در نظر گرفته می شود اما هنوز مبلغ دقیق آن مشخص نیست .

کد مطلب: ۶۸۶۱۲۷
لینک کوتاه کپی شد

محمد بیرانوندی در گفت و گو با خبرنگار پانا در مورد اولویت بازگشایی مدارس در مناطق زلزله زده کرمانشاه اظهار کرد: این موضوع از اولویت ویژه ای برخوردار است و وزیر آموزش و پرورش نیز طی بازدیدی که از مناطق زلزله زده داشت بر بازگشایی سریع فضاهای آموزشی در مناطق زلزله زده تاکید کرد .

وی خاطر نشان کرد: اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس هم طی بازدیدی که از مناطق زلزله زده داشتند شیوه ساماندهی و بازگشایی فضاهای آموزشی تخریب شده را مورد بررسی قرار دادند .

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ادامه داد : البته برخی از مناطق زلزله زده خیلی مشکلی برای بازگشایی مدارس نداشتند اما در شهرستان سرپل ذهاب مشکلات زیادی وجود دارد که قرار شد کلاس ها فعلاً به صورت سه شیفتی در مدارس موجودی که به استحکمشان اطمینان دارند برگزار شود و مابقی مدارس نیز بر اساس پیش بینی ها در 200 کانکس دایر شود و تمام مدارس شهری و روستایی را دراین طرح نظر گرفته اند.

بیرانوندی در خصوص اعتبار ویژه برای بازسازی مدارس تخریب شده در مناطق زلزله زده گفت: چنین اعتباری باید در نظر گرفته شود و البته اختصاص خواهد یافت اما هنوز مبلغ دقیق این اعتبار مشخص نیست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار