شورای هماهنگی روابط عمومی های استان فارس تشکیل می‌شود

مدیرکل روابط عمومی و روابط بین الملل استانداری فارس خبر داد: شورای هماهنگی روابط عمومی ها برای نخستین بار در استان فارس راه اندازی می شود.

کد مطلب: ۶۸۶۰۹۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا فارس، صابر سهرابی، در جمع مسئولان روابط عمومی فرمانداری های استان و رابطین خبری حوزه استانداری اظهار داشت: فعالیت این شورا برای نخستین بار و با ریاست استاندار فارس آغاز می شود و دبیر این شورا نیز مدیر کل اداره روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خواهد بود .

وی افزود: شورای هماهنگی روابط عمومی ها در هر یک از شهرستان های استان نیز با ریاست فرماندار تشکیل خواهد شد .

سهرابی با بیان اینکه اساسنامه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان در 27 ماده تهیه و تنظیم شده است، خاطر نشان کرد: چارچوب فعالیت روابط عمومی دستگاه های اجرایی در این شورا تبیین خواهد شد و روابط عمومی ها به عنوان بازوان اصلی اطلاع رسانی دولت در استان و شهرستان ها فعالیت خواهند کرد .

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس با بیان اینکه شورای هماهنگی روابط عمومی ها باید پایه و اساس و اتاق فکر برنامه ریزی همه روابط عمومی ها باشد، گفت: کمیته هایی که در اساسنامه این شورا تدوین شده است بسیاری از کاستی های موجود در حوزه فعالیت روابط عمومی ها را بر طرف خواهد کرد .

سهرابی همچنین درباره اهمیت جایگاه روابط عمومی ها در دستگاه های اجرایی، گفت: روابط عمومی در حقیقت شبکه هوشیار ، بانک اطلاعات، مغز متفکر سازمان و پل ارتباطی آن با افکار عمومی و مخاطبان خاص و عام و با نگرش ها و تمایلات و عادت ها و سلایق متفاوت است .

وی همچنین رسانه ها را بال اصلی فعالیت روابط عمومی ها دانست و با بیان اینکه در همه شهرستان های استان فارس نشریات و رسانه های محلی فعال هستند، از مسئولان روابط عمومی ها خواست ارتباط موثری با رسانه ها داشته باشند .

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس در این نشست به سوالات و دغدغه های مسئولان روابط عمومی پاسخ داد و تاکید کرد: مسائلی همچون کمبود اعتبارات مالی و کمبود بعضی امکانات در واحد های روابط عمومی در اسرع وقت پیگیری خواهد شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار