اجرای بیش از 50 ویزه برنامه‌ هفته بسیج در شهرستان خنج

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خنج گفت: بسیج یک نیروی مردمی است که از زمان تشکیل آن تاکنون، بارها پشتیبانی خود به آرمانهای انقلاب و شهدا را ثابت نموده و هر زمان که احساس خطر کرده، به میدان آمده و خط مقدم و جلودار در دفاع از ارزش‌ها بوده است.

کد مطلب: ۶۸۶۰۷۰
لینک کوتاه کپی شد

سرهنگ علی همتی سروستانی در گفت و گو با خبرنگار پانا فارس، روزشمار هفته بسیج را از 29 آبان تا 5 آذر 96 به ترتیب «بسیج، اقتصاد مقاومتی و سازندگی»، «بسیج، محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی»، «بسیج، اعتلای فرهنگی و اجتماعی»، «بسیج، اندیشه‌ورزی و تولید علم»، «بسیج، مسجدمحوری و ولایت‌پذیری»، «بسیج، دولت مقاومت و استکبارستیزی» و نیز روز هفتم با عنوان «بسیج، جهاد کبیر و عمل انقلابی» برشمرد .

فرمانده سپاه خنج در تشریح برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان خنج، عنوان کرد: امسال در هفته بسیج، حدود 50 برنامه در سطح شهرستان خنج اجرا می‌شود که به همت حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج انجام می‌گیرد .

سرهنگ همتی سروستانی اظهار داشت: در طول این هفته، برنامه‌های مختلفی از جمله همایش طلایه‌داران سازندگی، نشست بصیرتی با موضوع تهاجم فرهنگی و اقتصاد، نمایشگاه اقتصاد_مقاومتی، مسابقه کتابخوانی، همایش خانواده و شجره طیبه صالحین، تجلیل از شرکت‌کنندگان در اردوهای جهادی، ویزیت_رایگان_بیماران، اردوی جهادی محرومیت‌زدایی، تقدیم جهیزیه به زوج‌های جوان، اردوی یک روزه صالحین و نشست سیاسی با موضوع استکبارستیزی، در نقاط مختلف شهرستان برگزار می‌شود .

وی ادامه داد: در هفته بسیج، برنامه‌های دیگری نیز همچون یادواره آبروهای محله (به یاد شهیدان اسداله صفری، اسداله شجاعی و حسن قائدی)، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، همایش فعالان فضای مجازی، نشست روشنگری، جلسات پرسش و پاسخ ویژه نسل جوان، نشست دخترانه با موضوع ازدواج آسان، برگزاری مسابقات فوتسال جام هفته بسیج و فراخوان گروهان‌های بیت‌المقدس در سطح شهرستان اجرا می‌شود .

فرمانده سپاه خنج در خصوص دیگر برنامه‌های هفته بسیج در سطح شهرستان به اعزام کاروان راهیان_نور دانش‌آموزی (خواهر) به مناطق عملیاتی جنوب ایران، افتتاحیه مسابقات قرآن، همایش سرگروه‌های صالحین، گردهمایی دانشجویان بسیجی، عطرافشانی قبور شهدا، مسابقات کتابخوانی با محوریت بسیج، پیاده‌روی همگانی، دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری تورهای ایست و بازرسی، اهدای 100 جلد کتاب به بسیجیان و برگزاری مسابقه علمی پژوهشی با موضوع شعار سال، اشاره نمود .

سرهنگ همتی سروستانی اضافه کرد: حضور سازمان‌یافته بسیجیان در نماز جمعه، برگزاری جلسات روشنگری با موضوع تربیت فرزند، همایش فعالان فرهنگی، برگزاری مسابقات بومی محلی، برگزاری مسابقات والیبال، مراسم شب شعر و خاطره‌گویی و آغاز اجرای طرح گشت‌های محله محور، از دیگر برنامه‌های هفته بسیج می‌باشد .

وی در پایان عنوان کرد: پایان‌بخش برنامه‌های این هفته نیز گردهمایی تمامی بسیجیان شهرستان تحت عنوان "حماسه_حضور" بوده که این برنامه روز یکشنبه پنجم آذرماه (روز بسیج) ساعت 9 صبح در حسینیه چهارده معصوم(ع) برگزار خواهد شد. تمامی بسیجیان شهرستان با حضور در این گردهمایی، بار دیگر آمادگی و انسجام خود را به نمایش خواهند گذاشت .

شهرستان خنج در فاصله 284 کیلومتری جنوب شهر شیراز واقع شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار