معاون سوادآموزی استان ایلام خبرداد:

استعلام بیش از20 هزار نفر برای ثبت نام و فعالیت در ساختارهای سوادآموزی

معاون سوادآموزی ایلام از استعلام بیش از 20 هزارنفرازطریق مراجع شناسایی و سامانه های مرتبط برای آگاهی از میزان سواد افراد جهت ثبت نام و فعالیت در ساختارهای سوادآموزی استان خبرداد.

کد مطلب: ۶۸۶۰۴۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از استان ایلام، فارس شریفی گفت :میزان حجم پوشش تحصیلی ساختار های سوادآموزی در سال 96به ترتیب در ساختار سوادآموزی 1000نفر و دوره انتقال به علاوه کلاس های طرح رایانه 1100نفر و دوره تحکیم سواد1000نفر می باشد که تاکنون بیش از 60درصد آن محقق شده و در حال تثبیت خواهد بود .

وی تصریح کرد:برای استعلام و آگاهی از سطح سواد سوادآموزان برای حجم ابلاغی و رسیدن به نقطه ، واقعی آن جهت تثبیت نهایی افراد واجد شرایط برای شروع فعالیت های سوادآموزی بیش از 20هزار استعلام از مراجع شناسایی سطح سواد و سامانه های مرتبط انجام گرفته است .

معاون سوادآموزی ایلام در ادامه گفت : واقع گرایی در شناسایی و جذب و پوشش تحصیلی سوادآموزان زیر بنای توسعه و رشد تعالی سواد افراد در جامعه است وعملیاتی شدن آن زود تر رسیدن به نقطه ی مطلوب در اهداف مورد نظر است.

شریفی در پاسخ به درخواست جمعی ازآموزش دهندگان در خصوص سرانجام تبصره 10ماده 17 افزود : کلیات این طرح در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده و مشمول آموزش دهندگانی خواهد بود که فعالیت آنان مربوط به سال های 79 تا پایان 91 می باشد البته با رعایت شرایطی که سازمان نهضت سوادآموزی بیان داشته اند.

معاون سوادآموزی استان خاطر نشان کرد تا کنون هیچ کدام از آموزش دهندگان مشمول تبصره 10ماده 17و سایر افرادی که فعالیت آنان پس از 91 می باشد بکارگیری نشده است ودر نهایت بایستی همه ما منتظر تعیین تکلیف نهایی آن از سوی وزارت آموزش و پرورش و مجلس شورای اسلامی باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار