نشست شورای پشتیبانی سواد آموزی موچش برگزار شد

نشست شورای پشتیبانی سوادآموزی آموزش و پرورش موچش با حضور معاون سوادآموزی آموزش و پرورش کردستان برگزار شد.

کد مطلب: ۶۸۶۰۳۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا کردستان، نشست هم اندیشی شورای پشتیبانی سواد آموزی منطقه موچش با حضور رئیس مرکز بزرگ اسلامی کامیاران، معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان و امامان جمعه وجماعت روستاهای تابعه و مسئولین شهر در سالن اجتماعات برگزار شد.

یوسفی معاون سوادآموزی آموزش و پرورش کردستان در این نشست به بیان اهمیت موضوع سوادآموزی پرداخت و با اشاره به نقش سواد در مسائل و رفتارهای اجتماعی گفت: با توجه به اینکه افراد بیسواد بیشتر در معرض آسیب های اجتماعی قرار دارند؛ ضروری است که امامان جمعه و جماعات در این راه همیار و همراه آموزش و پرورش باشند.

در ادامه این نشست رحمانی رئیس مرکز بزرگ اسلامی کامیاران نیز ضمن تسلیت به مناسبت رحلت پیامبر عظیم الشان اسلام و امامان حضرت امام حسن و امام رضا علیهم السلام گفت: امروز تمام کوشش بیگانگان جهت تعدی به مرزهای اسلامی جهت برداشتن اهداف و دستورات اسلام بوده تا بتوانند به آسانی فرهنگ تمدن اسلام را از بین برده و به راحتی میان مسلمانان تفرقه بیندازند.

وی با اشاره به اهمیت موضوع سوادآموزی گفت: سوادآموزی به عنوان وظیفه اخلاقی و انسانی تمام افراد بوده لذا ضرورت دارد که تمام امامان جمعه و جماعت با همکاری آموزش و پرورش همگام بوده و در جهت تشکیل کلاس های سوادآموزی در روستاها پیشقدم باشند.

در ادامه بخشدار بخش موچش نیز از زحمات همه امامان جمعه و جماعت در جهت هماهنگی برنامه های ملی و مذهبی و اجرای آن در روستاها تقدیر و تشکر کرد و با توجه به نیاز جوانان و مردم روستاها از ماموستایان خواست بر اساس نیاز در خطبه های نماز جمعه سخنرانی کنند.

سپس محمدی رئیس آموزش و پرورش منطقه موچش نیز با تسلیت رحلت پیامبر عظیم الشان اسلام و امامان حضرت امام حسن و حضرت امام رضا (علیهم السلام) درگذشت تعدادی از هم وطنان عزیز استان کرمانشاه را در اثر وقوع زلزله اخیر تسلیت گفت.

محمدی در ادامه به ارائه آمار و تجزیه و تحلیل حجم اعلامی تعیین شده از طرف معاون سوادآموزی استان پرداخت.

وی ضمن ارائه موارد قابل پیگیری از امامان جمعه و معلمان خواست در راستای تحقق اهداف تعلیم و تربیت ، آموزش و پرورش را کمک کنند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار