کشتی فرنگی قهرمانی زیر ۲۳ سال جهان/

دو برنز حاصل کار فرنگی‌کاران ایران در روز اول

پیام بویری و فرشاد بلفکه به مدال برنز امیدهای جهان دست یافتند.

کد مطلب: ۶۸۵۹۵۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار ورزشی پانا، مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی زیر 23 سال جهان از امروز در لهستان آغاز شده است و 4 نماینده ایران در اوزان مختلف روی تشک رفته اند.

گزارش عملکرد 4 نماینده امروز ایران به شرح زیر است:

71 کیلوگرم - فرشاد بلفکه

پس از استراحت در دوم دوم با کراسمیر کروموف از بلغارستان سرشاخ شد و این فرنگی کار را 2 بر صفر شکست داد تا به دور سوم برسد.

دانیل کاتاراگا از مولداوی حریف دور سوم بلفکه بود؛ نماینده ایران نمایش دور از انتظاری داشت و 7 بر صفر شکست خورد تا در لیست انتظار قرار بگیرد. بلفکه در این گروه مقابل آرتور پولیتایف از اوکراین با نتیجه 4 بر 2 به پیروزی رسید و به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار ریکاردو آبرسیا از ایتالیا را با نتیجه 2 بر یک شکست داد و صاحب مدال برنز شد.

75 کیلوگرم - پیام بویری

در دور اول استراحت داشت و در اولین جدال خود به مصاف ایوان نیلیپیوک از کشور میزبان رفت و به سختی این فرنگی کار را 5 بر 3 شکست داد.

بویری در دورم سوم به مصاف راجبک بیسلطانوف از دانمارک رفت و مقابل این فرنگی کار 2 بر یک به پیروزی رسید تا راهی نیمه نهایی شود.

در نیمه نهایی نماینده ایران مقابل ولکوادزه از گرجستان 2 بر یک شکست خورد تا تنها امیدوار به کسب مدال برنز باشد. ویری در دیدار رده بندی با نتیجه 6 بر 2 میراس بارشیلیکوف از قزاقستان را مغلوب کرد و به مدال برنز رسید.

85 کیلوگرم - مهدی فلاح پور

در دور اول 3 بر صفر یوآن دیمیتریوف از بلغارستان را شکست داد. در دور دوم مقابل اسلام عباس اف قهرمان جوانان جهان از آذربایجان شکست خورد تا در لیست انتظار قرار بگیرد.

با توجه به شکست این کشتی گیر در مرحله یک چهارم نهایی مقابل کشتی گیر مجارستانی، فلاح از دور رقابت ها کنار رفت.

98 کیلوگرم - امیرحسین حسینی

در اولین مسابقه خود مقابل رینیل دیاز راموس از کوبا به تساوی 2 بر 2 رسید اما به علت دریافت امتیاز آخر برنده شد. در دومین دیدار با ارائه نمایشی ضعیف 12 بر 2 مقابل افال کراجفسکی از لهستان شکست خورد تا وارد لیست انتظار شود.

با توجه به شکست این کشتی گیر در مرحله یک چهارم نهایی مقابل حریف چینی، حسینی از دور رقابت ها کنار رفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار