برای کمک به زلزله زدگان غرب کشور؛

10 کامیون کمک‌های مردم اردبیل به کرمانشاه ارسال شد

در ادامه کمک های مردمی به زلزله زدگان کرمانشاه 10 کامیون اجناس متنوع اهالی استان اردبیل راهی مناطق زلزله زده کرمانشاه شد.

کد مطلب: ۶۸۵۷۷۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل،در مراسم بدرقه و عزیمت کمک‌های مردمی به زلزله زدگان مدیر کل کمیته امداد استان اردبیل اظهار کرد: به دنبال زلزله ویرانگر کرمانشاه کمیته امداد با برپایی چندین ایستگاه جمع آوری کمک‌های مردمی به زلزله زدگان در یک هفته اخیر تلاش کرد تا کمک‌های غیرنقدی مردم را جمع آوری کند .

حسین دشتی افزود: ما امروز با جمع بندی این کمک‌ها اعم از پتو، البسه، مواد خوراکی، آب معدنی و سیب زمینی در قالب 10 کامیون سعی کردیم تا کمک های اهدایی مردم را به زلزله زدگان ارسال کنیم .

وی ارزش ريالی این کالاهای اهدایی را در قالب 10 کامیون بیش از یک میلیارد و 200 میلیون تومان اعلام و خاطرنشان کرد: قرار است این کمک ها بعد از تحویل به کمیته امداد کرمانشاه از طریق مسئولان این نهاد در بین زلزله زدگان شهرهای مختلف توزیع شود .

مدیر کل کمیته امداد استان اردبیل تصریح کرد: به همت شرکت آب منطقه ای اردبیل نیز یک کامیون محموله شامل کمک های کارکنان شرکت آب منطقه ای حاوی مواد گرمایشی، موکت، مواد شوینده و آب معدنی که طی روزهای گذشته جمع آوری شده بود برای زلزله زدگان کرمانشاه به این مناطق ارسال شد .

دشتی اضافه کرد: در کنار کمک های غیرنقدی در یک هفته اخیر مردم استان اردبیل کمک های نقدی خود را نیز به حساب کمیته امداد واریز کردند که این کمک ها نیز از طریق دفتر مرکزی کمیته امداد در اختیار آسیب دیدگان زلزله قرار خواهد گرفت .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار