توزیع بیش از 100بسته هدایا به سوادآموزان دوره انتقال

معاون سوادآموزی استان ایلام از کلاس های دوره ی انتقال حوزه ی معاونت سوادآموزی بازدید و در حاشیه این بازدید با توزیع بیش از 100بسته هدایا از سوادآموزان فعال و حاضر در کلاس ها تجلیل نمود.

کد مطلب: ۶۸۵۶۹۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از استان ایلام ، فارس شریفی معاون سوادآموزی استان ایلام از روند فرایند آموزش کلاس های دوره انتقال شهرستان چرداول بازدید نمود و از نزدیک با سوادآموزان و آموزش دهندگان دیدار کرد.

وی در حاشیه این بازدید گفت :فرایند ثبت نام سوادآموزان در دوره انتقال برابر فرصت تعیین شده سازمان مرکزی تا 15آبان ماه جاری بود و اکنون زمان ثبت نام در این دوره به اتمام رسیده و با توجه به پوشش حداکثری حجم توافق شده در کشور امکان تمدید ثبت نام در این دوره نخواهد بود .

شریفی اظهار نمود: آموزش دهندگان به منظور جلوگیری از قطع ارتباط و فعالیت خود با حوزه ی سوادآموزی می توانند نسبت به شناسایی و جذب سوادآموزان واجد شرایط در دوره های سوادآموزی و تحکیم سواد تا پایان آذرماه اقدام و در سامانه سوادآموزی ثبت و جاری نمایند .

ایشان در پایان یادآور شد دقت و نظارت اولویت اول ما درتمامی دوره های سوادآموزی بوده به طوری که برای پایش نهایی افراد واجد شرایط بیش از 20هزار استعلام گرفته شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار