افشین داوری در گفت و گو با پانا:

استقلال مدیریتم همیشه پابرجا بوده است/ آقازاده ای پادرمیانی نکرده است

سرپرست فدراسیون بوکس دخالت یک آقازاده در تیم ملی بوکس را تکذیب کرد.

کد مطلب: ۶۸۵۶۳۹
لینک کوتاه کپی شد

افشین داوری درباره شرایط این روزهای بوکس ایران گفت: خدا را شکر وضعیت بوکس خوب پیش می رود، اردوهای تیم ملی در حال برگزاری است و ما در هتل المپیک شرایط خوبی برای ملی پوشان در نظر گرفته ایم. مهمترین بازی های پیش روی بوکس ایران بازی های آسیایی جاکارتاست و باید از همین الان تیم ملی خودش را آماده این رقابت ها کند، ضمن اینکه تیم جوانان هم مسابقات قهرمانی آسیا و المپیک جوانان را پیش رو دارد و باید برای این رقابت ها خودشان را آماده کنند.

داوری در مورد رفتن خیمنز از ایران گفت: قرارداد این مربی تا اوایل دی ماه بود اما به دلیلی بیماری پدرش مجبور شد ایران را ترک کند اما یکشنبه دوباره به ایران آمد تا در شکل دیگر به تیم ملی ایران کمک کند. از زمانی که من به فدراسیون بوکس آمدم طبق توافقی که با او داشتیم قرار بر این شد که کار آموزش را این مربی ادامه دهد از همین رو یکشنبه که به ایران بازگشت و در استان اردبیل مستقر شد. چندوقتی در این استان می ماند تا کار آموزش به رده های پایه را ادامه دهد و بعد از آن هم به استان آذربایجان شرقی می رود تا ادامه آموزش را در این استان ادامه دهد و بعد از آن هم قراردادش با ایران تمام می شود و به کشورش بر می گردد.

وی در پاسخ به اینکه در ابتدا قرار نبود به عنوان سرمربی در تیم ملی باشد، عنوان کرد: خیمنز قرار بود بوکس را در ایران توسعه دهد.

داوری در مورد کادر فعلی تیم ملی و دو ستاره بودن خیمنز اشاره کرد و گفت: ایبا رییس فدراسیون جهانی بارها گفته است که اعضای کادرفنی تیم ملی باید سه ستاره باشند و این در حالی بود که خیمنز دوستاره بود و ما در کشور خودمان کم مربی سه ستاره نداریم به همین علت باید اگر او در قامت سرمربی کارش را ادامه می داد ما یک مربی دیگر باید استخدام می کردیم و به همین دلیل تصمیم گرفتیم از مربیان سه ستاره بوکس ایران که اتفاقا سابقه درخشانی هم دارند استفاده کنیم

وی در پاسخ به اینکه اخبار غیررسمی در مورد ردپای یک آقازاده در تیم ملی بوکس دیده می شود، عنوان کرد: چنین چیزی اصلا صحت ندارد و در قاموس من نمی گنجد، من به هیچ عنوان مدیریت خودم را زیرسوال نمی برم از طرفی کسی هم پیشنهادی به ما برای سرمربی تیم ملی نداده است. انتخاب ما احدی بود به دلیل سابقه درخشانی که این مربی دارد و بارها بوکس ایران با او به نتایج خوبی رسیده است. تلاش ما این بود که دوباره شرایط بازگشتش به تیم ملی فراهم شود، هیچ آقازاده ای در کار نبوده و نیست و من به هیچ عنوان این موضوع را تایید نمی کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار