صدور حواله سوخت برای 50 مسجد و حسینیه سربیشه

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سربیشه گفت: حواله سوخت برای 50 مسجد و حسینیه سربیشه صادر شده است.

کد مطلب: ۶۸۵۵۲۶
لینک کوتاه کپی شد

علی امینی نسب رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سربیشه در گفت و گو با خبرنگار پانا از خراسان جنوبی، با اشاره به اقدامات انجام شده از فروردین امسال تا پایان مهرماه در حوزه مساجد گفت: 189 باب مسجد این شهرستان در سامانه اوقاف به ثبت رسیده است.

امینی نسب به پیگیری جهت دریافت حواله سوخت زمستانی برای 50 مسجد، حسینیه و اماکن مذهبی در هفت ماه نخست امسال اشاره کرد و گفت: همچنین 60 مسجد، حسینیه و اماکن مذهبی جهت دریافت امتیاز آب، برق، گاز به ادارات مربوطه معرفی شده اند.


رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سربیشه همچنین با اشاره به اقدامات انجام شده از فروردین امسال تا پایان مهرماه در حوزه مساجد در گفتگو با خبرنگار پانا از بیرجند گفت: 189 باب مسجد این شهرستان در سامانه اوقاف به ثبت رسیده است.

علی امینی نسب به پیگیری جهت دریافت حواله سوخت زمستانی برای 50 مسجد، حسینیه و اماکن مذهبی در هفت ماه نخست امسال اشاره کرد و گفت: همچنین 60 مسجد، حسینیه و اماکن مذهبی جهت دریافت امتیاز آب، برق، گاز به ادارات مربوطه معرفی شده اند.
امینی نسب ادامه داد: اقدامات لازم برای جهت تشکیل هیات امناء 70 مسجد و حسینیه ها در این بازه زمانی انجام شده است.

وی همچنین افزود: در حوزه حقوقی وثبتی نیز تعداد 6 پرونده حقوقی تعیین تکلیف شده و هر 6 پرونده اجرا شده و تعداد 50 سند مالکیت صادر و 50 فقره سند مالکیت در مرحله صدور سند است.

وی خاطرنشان کرد: برای اولین بار در استان مساحت 20 هکتار از اراضی ملی به مسجد و مجتمع فرهنگی مذهبی حضرت ابوالفضل از سوی منابع طبیعی شهرستان سربیشه اقدام گردیده است. ادامه داد: اقدامات لازم برای جهت تشکیل هیات امناء 70 مسجد و حسینیه ها در این بازه زمانی انجام شده است.

وی همچنین افزود: در حوزه حقوقی وثبتی نیز تعداد 6 پرونده حقوقی تعیین تکلیف شده و هر 6 پرونده اجرا شده و تعداد 50 سند مالکیت صادر و 50 فقره سند مالکیت در مرحله صدور سند است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سربیشه خاطرنشان کرد: برای اولین بار در استان مساحت 20 هکتار از اراضی ملی به مسجد و مجتمع فرهنگی مذهبی حضرت ابوالفضل از سوی منابع طبیعی شهرستان سربیشه اقدام گردیده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار