پیام تسلیت مدیر کل آموزش و پرورش اصفهان خطاب به همکار فرهنگی

در پی درگذشت فرزندان همکار فرهنگی از منطقه جلگه در سانحه تصادف و اهدای اعضای یکی از فرزندان ایشان به بیماران نیازمند ، مدیر کل آموزش و پرورش اصفهان پیام تسلیتی صادر کرد.

کد مطلب: ۶۸۵۵۰۲
لینک کوتاه کپی شد

به نام خدا

انا لله و انا الیه راجعون

خانواده داغدار جعفری و همکاران محترم آموزش و پرورش جلگه

با کمال تأسف و تأثر اطلاع یافتیم که در جریان سانحه ای جانگداز فرزندان همکار ارجمند و تلاشگرمان رسول جعفری هرندی به سرای باقی شتافتند . سفرکردگان ابدی این حادثه دردناک مسافران حرم عشق و زائران امام رئوف حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) بودند که ناباورانه سفرشان ناتمام ماند تا اکنون با دلی محزون و چشمانی اشکبار در سوگ این عزیزان بنشینیم.

هر کس که توفیق حیات و زندگی از خالق جان آفرین گرفته باشد به تمنایی پیمانة عمر خویش را پر می کند و به دیار معشوق می شتابد و خوشا بر احوال آنان که جام زندگی خود را از ساغر رضایت معبود پر می کنند و با این توشه به دیار اخروی گام می نهند و در میان مردم خاطره ای خوش از خویش برجا می نهند .

چقدر افتخار آمیز است که یکی از دختران فقید این خانواده داغدیده در حادثة پیش آمده وقتی دچار مرگ مغزی می شود با رضایت خانوادة فداکارش با اهداء اعضا ، حیات خود را در وجود چند بیمار نیازمند تداوم بخشیده و پرچم بلند انسان دوستی را به نام خود برافراشته است.

اینجانب برای آن عزیزان به خدا پیوسته رحمت واسعه الهی و برای عموم بازماندگان و صاحبان عزا صبر و اجر جزیل مسألت می نمایم .

محمد حسن قائدیها

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار