سرپرست بخشداری بردخون :

به زودی خانه هلال در بردخون راه اندازی می شود

سرپرست بخشداری بردخون در نشست برنامه ریزی مانور سراسری زلزله در بردخون اظهار داشت: با هماهنگی هلال احمر شهرستان و همکاری ادارات بخش، به زودی خانه هلال در بردخون راه اندازی می شود.

کد مطلب: ۶۸۵۴۹۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا بردخون ، محمود دهقان با یادآوری حوادث طبیعی، افزود: هدف اصلی از برگزاری نشست ها و مانورها باید ایجاد آمادگی برای همه مردم باشد تا در مواقع بحرانی و حوادث طبیعی مانند سیل و زلزله بتوانند خطرات را کاهش دهند و از تلفات و بحران ها جلوگیری شود .

دهقان اضافه کرد: همه نهادها و نیروهای امدادی و بهداشتی و امنیتی باید همواره آماده مقابله با حوادث و کمک رسانی به مردم باشند که با پیگیری و هماهنگی های انجام شده با هلال احمر شهرستان دیّر به زودی شاهد آغاز فعالیت خانه هلال در بخش بردخون هستیم تا به انجام وظایف محوله اقدام کنند .

سرپرست بخشداری بردخون بر آموزش نیروها و گسترش آموزش های چگونگی مقابله با حوادث طبیعی تأکید کرد وگفت: آموزش اقشار مختلف بویژه دانش آموزان، کارکنان دولت و خانواده ها ضروری است و نهادهای امدادی در هرفرصتی برای آموزش استفاده کنند .

شهردار بردخون نیز گفت: مانورها و آموزش ها در همه ایام سال برگزار شود تا در مواقع وقوع حوادث و بحران های طبیعی آماده باشیم که در این زمینه می توان از نیروهای خبره استان و شهرستان بهره برد.

ارسلان حصیری بر هماهنگی همه نیروهای امدادی و ستاد بحران تأکید کرد و آمادگی خود را برای همکاری در همه زمینه ها بویژه برگزاری مانور زلزله و آموزش مردم اعلام کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار