رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون:

8آذر مانور زلزله در مدارس بردخون برگزار می شود

رئیس آموزش و پرورش منطقه بردخون در نشست برنامه ریزی مانور زلزله اظهار داشت: 8آذر همزمان با سراسر کشور مانور زلزله در مدارس بردخون برگزار می شود.

کد مطلب: ۶۸۵۴۸۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا بردخون ، ظهیر محمودی افزود : حوادث طبیعی هیچگاه خبر نمی دهند و به همین دلیل باید با همه توان برای مقابله با بحران ها تلاش کنیم و تدابیری داشته باشیم تا برای کاهش تلفات و خسارات آماده باشیم که برگزاری مانورها و کلاس های آموزشی از این نمونه است.

محمودی با بیان اینکه همه مردم نیاز به آموزش دارند، اضافه کرد: آماده هستیم مدارس را برای حضور کارشناسان و آموزش شیوه های مقابله با حوادث طبیعی آماده کنیم زیرا برگزاری مانور زلزله به تنهایی کافی نیست و ضرورت دارد قبل و بعد از مانورها آموزش هایی داده شود.

حیدر مغدانی معاون پرورشی و تربیت بدنی نیز گفت: مانور سراسری زلزله هرساله در مدارس برگزار می شود اما لازم است همه دستگاه های اجرایی بویژه مدیریت بحران استانداری و نیروهای امدادی و امنیتی در این زمینه مشارکت و همکاری کنند تا مانورها واقعی تر باشد.

حسن بدیعی رئیس اداره آب شهری نیز گفت: پیش بینی های لازم برای وقوع حوادث شده و در برگزاری مانور سراسری زلزله نیز مشارکتی فعالانه خواهیم داشت زیرا این مانورها نمونه ای از وقوع بحران ها و حوادث طبیعی است.

در ادامه اعضای نشست بویژه نیروهای امدادی و بهداشتی پیرامون وقوع حوادث و ضرورت استقرار هلال احمر در منطقه مطالبی بیان نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار