دانش آموز منطقه جلگه به بیماران نیازمند جان تازه ای بخشید

در پی مرگ مغزی ، فهیمه جعفری هرندی که در اثر سانحه ی تاسف بار تصادف در سفر زیارتی مشهد مقدس به وقوع پیوست ، اعضای بدن این دانش آموز جهت بیماران نیازمند ، اهدا شد.

کد مطلب: ۶۸۵۴۲۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا و به نقل از روابط عمومی آموزش وپرورش منطقه جلگه ، در پی مرگ مغزی فهیمه جعفری هرندی از شهر هرند که در اثر سانحه ی تاسف بار تصادف به وقوع پیوست ، رسول جعفری پدر وی ، همکار فرهیخته و گرامی ، در اقدامی نیک و خداپسندانه با اهدای اعضای بدن فرزند دلبندش بذر سپیده و سحر در مزرعه زندگی کاشت و نام آن شادروان را تا ابد جاودانه ساخت .

لازم به ذکر است ، متاسفانه در این سانحه ی دلخراش که عصر چهارشنبه هفته گذشته ، در محور سه راهی چاه ملک از توابع شهرستان خور و بیابانک، اتفاق افتاد خودروی سمند با کامیون ایسوزو تصادف کرد و 6 کشته و زخمی بر جای گذاشت.

حادثه‌دیدگان این سانحه همگی از یک خانواده و راهی سفر مشهد مقدس بودند تا ایام شهادت امام هشتم را در بارگاهش عزاداری کنند که در این حادثه دو نفر از سرنشینان سمند در دم جان باختند و سه نفر هم مصدوم شدند.

یکی از مصدومان این حادثه دختر 18 ساله ای بود که از ناحیه سر دچار مصدومیت شده و در اثر تصادف به کما رفت و پس از تلاش امدادگران به دلیل شدت صدمات، دچار مرگ مغزی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار