مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خبر داد

مربیان کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان سفیران کتاب در مدارس

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گفت: ویژه ‌برنامه‌های گوناگون هفته‌ی کتاب و کتابخوانی با حضور مربیان مراکز فرهنگی هنری سیستان و بلوچستان در مدارس در حال برگزاری است.

کد مطلب: ۶۸۵۲۲۴
لینک کوتاه کپی شد

به خبرنگار پانا سیستان و بلوچستان، معصومه هادی افزود: مربیان کانون با هدف گسترش فرهنگ کتابخوانی و بیان اهمیت کتاب برای کودکان و نوجوانان، در این هفته با عنوان سفیران کتاب در مدارس استان حضور یافتند و فضایی شاد برای آنان ایجاد کردند.

وی تصریح کرد: معرفی کتاب و برگزاری مسابقه‌های کتابخوانی از جمله فعالیت‌های سفیران کتاب بود که بسیار مورد توجه دانش آموزان قرار گرفت و آنان را به برپایی رقابتی پر انرژی فراخواند.

هادی اظهار داشت: همچنین شعر خوانی و قصه گویی از جمله دیگر برنامه‌هایی بود که به طور مشترک از سوی مربیان و دانش آموزان برگزار شد و در ادامه بچه‌ها با فراگرفتن چگونگی انجام نمایش خلاق، بخش‌هایی از داستان‌ها کتابی را که خوانده بودند، بازی کردند.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خاطر نشان کرد: ایستگاه‌های نقاشی با موضوع کتاب هم از برنامه‌های پر طرفدار مربیان برای میزبانان خود بود، که شور و نشاطی دو چندان در آنان برانگیخت و در پایان این ویژه برنامه‌ها به برگزیدگان هر بخش کتاب اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار