همزمان با ۲۸ صفر :

مراسم قرائت زیارت حضرت رسول اکرم (ص) ازبعید در خراسان جنوبی برگزار شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان جنوبی از برگزاری مراسم قرائت زیارت حضرت رسول (صلی الله علیه و ‌آله) در بیش از ٢٥ مسجد شهری و روستایی استان خبر داد و گفت: در همین راستا ٢ هزار و پانصد جلد کتاب زیارت نامه حضرت رسول از بعید در استان توزیع شده است.

کد مطلب: ۶۸۵۱۳۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان جنوبی،احمد محبی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اعلام این خبر بیان داشت: در آستانه برگزاری مراسم زیارت حضرت رسول از بعید (صلی الله علیه و آله) ٢هزار و پانصد کتاب زیارت نامه حضرت رسول در سطح استان توزیع شده است.



وی افزود:در سطح شهر بیرجند این مراسم به صورت دو جلسه محوری ٢٦ آبان ماه جاری ساعت ١٠ صبح در محل مصلی بزرگ المهدی (ع) و ساعت ١٤:٣٠ ظهر در محل آستان مقدس شهدای باقریه،برگزار شد.



مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یادآور شد: در همین راستا یکهزار و ٥٠٠ جلد کتاب زیارت حضرت رسول (صلی الله علیه و آله) در این مراسم ها توزیع شد.


محبی خاطرنشان کرد: بر اساس هماهنگی های انجام شده با ادارات فرهنگ و ارشاد شهرستان ها، این مراسم به صورت همزمان در تمامی مساجد جامع و یا مصلی نماز جمعه شهرستان ها نیز برگزار شد.


وی افزود: همچنین در برخی از روستاهای پرجمعیت از قبیل حاجی آباد، امیرآباد، مرک و ... نیز این مراسم معنوی برگزار شد.



گفتنی است؛زیارت "حضرت رسول از بعید" زیارتی وارده در مفاتیح‌الجنان است که روز رحلت حضرت محمد (ص) در تمام مساجد، تکایا و زیارتگاه‌ها قرائت می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار