انوشه نوش آباد ، قهرمان فوتسال نونهالان کشور شد

مدیر باشگاه انوشه نوش آباد از قهرمانی تیم فوتسال انوشه در مسابقات کشوری فوتسال رده سنی زیر 12 سال خبر داد.

کد مطلب: ۶۸۴۸۴۸
لینک کوتاه کپی شد

علی اصغر لطیفی در گفت و گو با پانا کاشان اظهار کرد: تیم نونهالان انوشه نوش آباد که به عنوان قهرمان استان اصفهان در این مسابقات شرکت کرده بود، با 15 گل زده و چهار گل خورده قهرمانی قاطع کشور را از آن خود کرد.

به گفته وی، این دوره مسابقات با حضور تیم هایی از استانهای اصفهان، تهران، خوزستان، فارس، مرکزی و همدان در روزهای 25 و 26 ماه جاری به میزبانی شهر دلیجان برگزار شد و تیم های اراک و ساوه به ترتیب صاحب عنوان دوم و سوم شدند.

وی افزود: در پایان این مسابقات، امیر حسین امانی پور، به عنوان بهترین بازیکن و آقای گل ، مهدی یوسفیان به عنوان بهترین دروازه بان و سید علی نافعی به عنوان فنی ترین بازیکن معرفی شد.

وی گفت: در نخستین روز مسابقات، انوشه نوش آباد با نتیجه سه بر صفر مقابل نماینده ساوه به پیروزی رسید و سپس نماینده اراک را بانتیجه دو بر یک بدرقه کرد. در دومین روز مسابقات با نتیجه چهار بر دو بر تیم شیراز پیروز شد. تیم تهران نیز با نتیجه سه بر یک باخت و در آخرین بازی روز جمعه تیم انوشه سه بر هیچ نماینده خوزستان را پشت سر گذاشت.

مدیر باشگاه انوشه نوش آباد تاکید کرد: در شرایط امروز، تیمهای پایه به ویژه در شهرستانها با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند و نیازمند حمایت مالی هستند که متاسفانه تیم انوشه نوش آباد در دو سال گذشته به علت نداشتن پشتوانه مالی از حضور در مسابقات انصراف داد و حتی در این دوره نیز، با وسیله شخصی والدین به محل مسابقات رسیدند.

لطیفی گفت: با وجود استقبال از فوتبال اما یک ورزش پرهزینه است که از توان مالی بازیکنان شهرهای کوچکی مثل نوش آباد خارج است و اغلب آنها دانش آموزان دبستانی هستند بنابراین مسوولان دستگاهها باید حمایت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار