نماینده مردم کرمانشاه در گفتگو با پانا:

نیاز مبرم مردم زلزله‌زده به چادر ضدآب وکانکس/وضعیت آب وبرق مطلوب نیست

نماینده مردم کرمانشاه از آخرین وضعیت مردم مناطق زلزله زده غرب کشور را تشریح کرد.

کد مطلب: ۶۸۴۸۴۳
لینک کوتاه کپی شد

قاسم جاسمی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی پانا، درباره آخرین وضعیت حادثه دیدگان زلزله غرب کشور گفت: وضعیت حادثهدیدگان به سمت عادی شدن پیش می رود اما مشکلات عمده ای همچنان وجود دارد و آنهم نیاز مردم به چادر است.

وی ادامه داد: باتوجه به سردی هوا مردم به چادر و پتو،بیش از هر چیز نیاز دارند. چادر نیاز اساسی مردم حادثه دیده است. وضعیت آب و برق هم اصلا مساعد نیست و هنوز کاری برایشان انجام نشده است .

وی به میزان رضایمندی مردم زلزله زده اشاره کرد و گفت: رضایت مندی صد در صدی وجود ندارد ولیکن از نظر کادر درمانی وضعیت کاملا مطلوب است هر چند که تعداد درمانگاه و بیمارستان موجود در منطقه پاسخگوی نیاز مصدمان نیست .

جاسمی با تاکید بر سردی هوا و نیاز مبرم مردم به محل استقرار مناسب گفت: قرار بود برای سکونت مردم کانکس هایی تهیه شود، اما تاکنون هیچ کانکسی به ما نرسیده است. با توجه به سردی هوا مردم برای اسقرار خود نیاز به کانکس دارند.

وی درباره وضعیت روستاهای آسیب دیده ادامه داد: رسیدگی به شهرها به دلیل گستردگی آن، بیشتر است.با این حال باز هم شهرنشینان به وضعیت فعلی معترض اند. خیلی از شهرنشینان حاضر به زندگی در چادر نیستند.

نماینده مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از کمک های مردمی به مردم مناطق زلزله زده گفت: کمک های مردمی خیلی خوب و زیاد است، اما توزیع خوبی ندارد و محل مناسبی برای نگهداری آن در نظر گرفته نشده است. اگر وضعیت نگهداری این کمک ها بهبود نیابد تا هفته آینده قطعا به مشکل خواهیم خورد.

جاسمی در ادامه به کیفیت مدیریت بحران اشاره کرد و گفت: مدیران بحران، خود بحران زده شده اند. زمانی که مسولان ما نتوانند به خوبی از پس مشکلات برآیند، چگونه خواهان حل مشکلات هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار