باقرزاده در گفت و گو با پانا تشریح کرد؛

شرکت بیش از 80 درصد آموزش دهندگان نهضت در آزمون دوره توانمندسازی

رییس سازمان نهضت سوادآموزی جزییات دوره توانمندسازی آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی را بیان کرد و گفت: از 68 هزار و 700 نفر ثبت نام شده در این آزمون حدود 57 هزار نفر در آزمون پایانی شرکت کردند.

کد مطلب: ۶۸۴۸۰۸
لینک کوتاه کپی شد

علی باقرزاده در گفت و گو با پانا، با اشاره به اینکه 68 هزار و 700 نفر در دوره توانمندسازی آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی ثبت نام کرده اند، اظهار کرد: برای تمام این افراد، محتوای تولید شده را از طریق پروفایل اختصاصی به آنها ارسال کردیم.

وی با بیان اینکه مجری پروژه جهاد دانشگاهی بود، ادامه داد: تداوم آموزش مجازی برای در اختیار گذاشتن یک محتوای صحیح و انتقال مهارت به افراد، ضعف های استفاده از فضای وب را مشخص می کند.

رییس سازمان نهضت سوادآموزی گفت: با برگزاری این آزمون دریافتیم نیروهای انسانی باید چه آموزشی برای دستیابی به پایگاه های اطلاع رسانی ببینند.

باقرزاده بیان کرد: از 68 هزار و 700 نفر حدود 57 هزار نفر در آزمون پایانی شرکت کردند و حدود 37 هزار نفر از آن ها نمره حدنصاب تعیین شده را به دست آوردند که برای آنها گواهینامه صلاحیت حرفه ای توسط جهاد دانشگاهی صادر می شود.

وی تصریح کرد: 20 هزار نفر در این آزمون به حدنصاب نرسیدند و می توانند در فرصت آزمون مجدد شرکت کنند و در صورتی که نتوانند نمره حدنصاب را به دست بیاورند تحت هیچ شرایطی سازمان سال آینده به آن ها اجازه فعالیت نمی دهد.

رییس سازمان نهضت سوادآموزی گفت: حدود 12 هزار نفری که ثبت نام کرده اما در آزمون شرکت نکرده بودند فرصت مجدد شرکت در آزمون را دارند اما اگر شرکت نکنند سال 97 به عنوان آموزش دهنده محسوب نمی شوند.

باقرزاده تصریح کرد: افرادی که قبل از سال 95 به عنوان آموزش دهنده با سازمان همکاری داشتند و به هر دلیلی در پروژه ثبت نام نکرده اند فرصت مجددی برای ثبت نام خواهند داشت در برخی شهرستان ها و استان ها که نسبت آموزش دهنده به سوادآموز پایین است از بین تحصیل کرده ها آموزش دهنده جدید را با این روش انتخاب می کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار