توسط نیکوکار یاسوجی:

مبلغ پنج میلیون به مجمع خیرین زنان سلامت کهگیلویه وبویراحمد اهدا شد

نیکوکار یاسوجی مبلغ پنج میلیون تومان به شورای مشارکت‌های زنان مجمع خیرین سلامت کهگیلویه وبویراحمد اهدا نمود تا در راستای اهداف خیرخواهانه و نوع دوستانه صرف گردد.

کد مطلب: ۶۸۴۵۶۰
لینک کوتاه کپی شد

عبدالله اسلامی در گفت و گو با پانا، درباره کار خیری که انجام داده است اظهار کرد: در دین ما مسلمانان کمک به هم نوع و انجام کارهای خیر برای رضایت خداوند سفارش شده است کارهای خیرخواهانه صالحات محسوب می شوند و نباید افراد جامعه نسبت به انجام کارهای صالحه که غذای روح هم هست بی تفاوت شوند.

وی در ادامه به احساس خوب خود از انجام این کار خداپسندانه اشاره کرد و گفت: احساس انجام کار خیر برایم خیلی بی نظیر و متفاوت بود و هیچ وقت این حس خوب را تجربه نکرده بودم.

این خیر نیک اندیش به افرادی که از نظر مالی توانایی انجام کار خیر را دارند توصیه کرد و گفت: اگر شخصی علاقه به انجام کار خیر را دارد برای این موضوع باید وقت بگذارد. انفاق در راه خدا بهترين کار است. تا كسي وارد فعاليت‌هاي خيري نشود نمي‌تواند لذت آن را درك كند.

اسلامی در پاسخ به این سوال که شغل او چیست، اظهار کرد: شغل من پیمانکاری است. متاسفانه امروز اگر بخواهی سالم کار کنی بیکار می شوی. مدتی است به دلایلی بیکار هستم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار