انتخابات شورای دانش آموزی شهرستان سمنان برگزار شد

با حضور تمامی روسای شورای دانش آموزی و نائب روسای شورای دانش آموزی مدارس شهرستان سمنان، انتخابات رئیس و هیئت رئیسه شورای دانش آموزی شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۶۸۴۳۷۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از سمنان، در این مراسم علی اصغر حسنان معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان سمنان، نقش شوراهای دانش آموزی را در فعالیت های پرورشی مهم دانستند و ظرفیت دانش آموزان در کمک به مدیر و معاونان مدرسه را بی بدیل توصیف کرد.

در ادامه مراد دوستمحمدیان مدیر سازمان دانش آموزی شهرستان سمنان، در رابطه با چگونگی فرایند برگزاری انتخابات و اهمیت شورای دانش آموزی شهرستان صحبت نمود.

گفتنی است در این جلسه، دوست محمدیان مدیر سازمان دانش آموزی شهرستان سمنان، نباتی کارشناس فعالیت های اردویی، ضمائمی فر مدیر کانون امام خمینی (ره) حضور داشتند.

انتخابات شورای دانش آموزی در بخش دختران و پسران به صورت مجزا با حضور بیش از هشتاد مدرسه از هر سه مقطع برگزار گردید و در نهایت در بخش دختران، طحان از مدرسه نخبگان بعنوان رییس شورای دانش آموزی دختران شهرستان سمنان و حسینی تبار از مدرسه قدس بعنوان نائب رییس شورای دانش آموزی دختران شهر سمنان انتخاب شدند.

همچنین در بخش پسران نیز سید محمد علی خاتمی از مدرسه رفاه بعنوان رییس شورای دانش آموزی پسران و مومنی بعنوان نائب رییس شورای دانش آموزی شهرستان سمنان از هنرستان امیرکبیر انتخاب شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار