درمجمع انتخاباتی هیئت ورزشی دانش آموزان استان کرمان

رئیس هیئت ورزشی دانش آموزان استان کرمان انتخاب شد

درمجمع انتخاباتی هیئت ورزشی دانش آموزان استان کرمان هاشم زاده تقی به عنوان رئیس هیئت ورزشی دانش آموزان استان انتخاب شد و به مدت 4 سال ریاست هیئت ورزشی دانش آموزان استان را برعهده گرفت.

کد مطلب: ۶۸۴۱۰۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از کرمان،محمد محسن بیگی مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در این مجمع ضمن سخنانی به اهمیت ورزش در سلامت جسمی پرداخت و خاطر نشان کرد: سلامت روحی و روانی افراد نیز در گرو سلامت جسمانی آنهاست.

وی اظهار کرد: مدارس بهترین مکان برای ترویج فعالیت های ورزشی و تربیت بدنی در جامعه هستندزیرا دانش آموزان در این سنین به دنبال تحرک هستند و فعالیت های ورزشی متناسب با ذائقه آنهاست.

محسن بیگی گفت: خوشبختانه در چند سال اخیر به فعالیت های تربیت بدنی مدارس توجه ویژه ای شده و کیفیت بخشی به فعالیت های تربیت بدنی مدارس مورد توجه بوده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان از کسب بیش از 120 مدال قهرمانی توسط دانش آموزان کرمانی در مسابقات کشوری ورزشی در تابستان 96 خبر داد.

بر پایه این گزارش: درمجمع انتخاباتی هیئت ورزشی دانش آموزان استان کرمان هاشم زاده تقی به عنوان رئیس هیئت ورزشی دانش آموزان استان انتخاب شد و به مدت 4 سال ریاست هیئت ورزشی دانش آموزا استان را برعهده گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار