داوری فیلم های جشنواره رشد با 27 داور داخلی و خارجی

آثار رسیده به جشنواره فیلم رشد را 27 داور داخلی و خارجی داوری می کنند.

کد مطلب: ۶۸۴۰۱۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، سعید بدیعی معاون دفتر انتشارات و تکنولوژی آموزشی اظهار کرد: همانگونه که قبلا نیز اعلام شده؛ چهل و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم رشد به میزبانی مشهد مقدس برگزار می شود.

وی افزود: پس از چند هفته تلاش و بررسی شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم رشد، بیست وهفت استاد ایرانی و خارجی برای داوری فیلم‌های راه‌ یافته به بخش مسابقه چهل و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد مشخص شدند.

بدیعی تصریح کرد: این بیست و هفت نفر به طور تخصصی برای ارزیابی آثار گروه‌های؛ داستانی کوتاه - داستانی بلند - مستند-مستندِعلمی آموزشی- پویانمایی - آثار دانش‌آموزی- فرهنگیان و دانشجومعلمان انتخاب و دعوت به همکاری شده‌اند.

وی با بیان این مطلب که 5 نفز از داوران منتخب خارجی هستند و با هماهنگی های ایجاد شده بتدریج وارد ایران می شوند، افزود: ۵ نفر انتخاب شده از کشورهای هند، هلند، بنگلادش، استرالیا و اسلوونی هستند که به زودی وارد ایران خواهند شد.

لازم به ذکر است از ویژگی‌های این دوره از داوری‌های فیلم رشد، تغییر هیأت داوران آثار بخش دانش‌آموزی می‌باشد. امسال سه استاد و مدرس دانشگاه ارزیابی آثار دانش‌آموزی را بر عهده خواهند داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار