اکبر احدی در گفت و گو با پانا:

نگران از بین رفتن جایگاهشان هستند/ در جاکارتا بهترین نتیجه را می گیریم

سرمربی تیم ملی بوکس علت اعتراضات به رئیس فدراسیون را از بین رفتن منافع برخی افراد عنوان کرد.

کد مطلب: ۶۸۳۹۳۲
لینک کوتاه کپی شد

اکبر احدی در گفت و گو با پانا درباره شرایط این روزهای بوکس و تجمع معترضین مقابل وزارت ورزش و جوانان گفت: به نظرم این مسایل زیبنده بوکس ایران نیست، متاسفانه چند نفری برای از بین رفتن جایگاهشان ناراحت هستند و به همین خاطر دست به این کارها می زنند. به نظرم جامعه بوکس بر روی داوری نظر مثبتی دارد و این افراد هم به دلیل منافع خودشان به دنبال این برنامه ها هستند.

وی تاکید کرد: زمانی که من روی کار آمدم همه هدفم این بود که تا بازی های آسیایی جاکارتا به بهترین نتیجه برسم. با تمام افرادی که نامزد ریاست بوکس بودند صحبت کردم و همه به من اجازه دادند تا هدایت تیم را برعهده بگیرم و این گونه نباشد که با روی کار آمدن یک نفر به عنوان رییس وضعیت تیم و از جمله خودم من بهم بریزد، تقریبا همه حمایت کردند و حتی تاکید داشتند در صورتی که رای بیاورند گزینه اصلی برای تیم ملی من هستم.

سرمربی تیم ملی بوکس در پایان عنوان کرد: به هرحال من همه هدفم این است که در این مدت باقی مانده تا جاکارتا بهترین نتیجه را بگیریم. داوری اقدامات خوبی برای ما انجام داده، بوکسی ها سالهاست که رنگ هتل المپیک را ندیدند اما حالا در این جا اسکان داریم و با تغذیه خوب تمرینات را پیش می بریم، امیدوارم که بهترین نتیجه را بگیریم و اعتمادی که جامعه بوکس به من کرده را به بهترین شکل پایان دهم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار